|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
På startsidan, längst upp i mitten står: "Systemunderhåll pågår idag. Sajten kan stundtals vara otillgänglig ikväll/natt." Kan det tänkas räcka? ;) Karl Birgander, Kalmar BMW 530DAT -01 & Porsche 944 S2 -90, Förr: BMW 318is -90 |
|
|
Tommie (AutoPower): Om man inte kommer in på siten så är det kanske svårt att veta vilken mail adress man ska maila in felen på. Alla har inte AP mail adress i uppskrivet på en lapp eller liknande. Sen kanske man tror att alla andra mailar in felet och tänker ingen idé att jag oxså mailar. Är du med? |
|
|
gti_charlie: du tror inte Tommie lagt till detta efter Udos kommentar? ;) ___ //Ulf |
|
|
Nope, jag har sett det tidigare under helgen. Kul förresten att säga så om Tommie som lägger fritid på detta.... Karl Birgander, Kalmar BMW 530DAT -01 & Porsche 944 S2 -90, Förr: BMW 318is -90 |
|
|
Ok, det hade jag i så fall missat. Förstår inte vad du menar med vad som skulle vara kul med det jag skriver om Tommie? ___ //Ulf |
|
| WAP-sidan funkar inte alls längre. | |
|
Meddelandet på startsidan har legat ute sedan den 21'e januari, klockan 14.10. Clubsport: Tack för info att du rapporterar det. Jag ger dig 1 års Pro-medlemskap som tack. Där har vi i alla fall en som rapporterar... :-) Maila gärna till support@autopower.se Starre: Problemet är just att alla tror att alla andra rapporterar. Faktum är att nästan ingen rapporterar något. Jag kom ihåg år 1999 när det var typ 100 personer som var inne på sajten. Då brukade jag få 10-20 mail och 4 telefonsamtal. Nu är det ca 35.000 som hittar till sidan per vecka. Någon enstaka rapporterar i bästa fall. Skumt. :-) Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Hade för avsikt att rapportera in men eftersom sajten var onåbar så visste jag inte vilken mejladress som gällde :) Nu funkar allt kalas för mig iallafall. |
|
|
Tommie (AutoPower): ok, jag lovar att maila/sms/faxa/ skicka brev nästa gång som AP strular Ha det bra /S |
|
|
Tommie: det är helt säkert som du säger att många (däribland jag själv)antar att ni redan är medvetna om problemen. Jag lovar också att maila i fortsättningen. Bra att info finns på förstasidan men det hade inte skadat att den var lite tydligare. Jag måste ärligt säga att trots att jag varit inne på sajten varenda dag sedan den 21/1 så har jag inte lagt märke till informationen och detsamma verkade ju gälla Udo med tanke på hans kommentar. ___ //Ulf |
|
kilroy |
Ett sätt att underlätta vid driftstörningar när siten är nere kan ju vara att starta ett mycket enkelt backup forum. Detta forum kan användas både för medlemmar som rapporterar driftstörningar och när Tommie vill informera om vad som händer. Naturligtvis kan inte backupforumet ligga på AP´s server... Jag använder själv ett backupforum till mitt huvudforum (med över 50.000 medlemmar) och det fungerar perfekt som informationskanal ifall huvudforumet är off line vid något tillfälle. Mvh kilroy "Jag är inte bara dryg...jag är skåning också" |
|
Hur är det med den gamla hederliga mailinglistan? Lever den, kan den tänkas funka även när AP ligger nere? Där var ju lite aktiviteter förr, även när det var störningar osv. FP |
|
|
Jag hade sett den texten på förstasidan och att den stått där ett tag, men i och med att det har stått som det gör utan någon form av datum så trodde jag att den var inaktuell. Texten för de som inte sett den. "Systemunderhåll pågår idag. Sajten kan stundtals vara otillgänglig ikväll/natt." Jag brukar rapportera via PowerPost när jag upptäcker fel och brukar då få snabba och informationsrika svar av Tommie. Nu gick ju inte det och som tidigare skrivits så har nog inte alla mailadresserna tillgängliga, jag t.ex. ///BMW - Was sonst! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.