|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Är det fler än jag som har problem att komma åt Autopower-sajten? Sporadiskt så är det otroligt långsamma ladd-tider och ibland så svarar inte sjaten alls. För några dagar sedan kunde jag inte komma åt den alls mellan ca 11-17. Internetanslutningen fungerar kanon annars, har inga problem med några andra sajter. Sitter på 100 Mbit/s upp och ner och hastigheten är verifierad med de verktyg som finns att tillgå på PTS. Därför börjar jag misstänka att felet inte är hos mig. | |
|
Samma här för ett par dagar sedan. Man ska sikta på att vara bra! |
|
| Det har varit rätt mycket problem för mig att komma in på denna sajten den senaste 3-veckors perioden. | |
FredricF |
Jag har också haft problem de senaste dagarna och just nu ser jag svarstider på upp till en minut. |
FredricF |
Och länker "powerbörsen" på hemsidan är trasig. |
|
Ja, powerbörsenlänken är trasig. Man får ta sig dit via annonserna på högersidan. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Samma här med. De senaste dagarna har det vart ofta. Detta problem har jag nån gång emellanåt innan... Tänkte jag skulle redigerat min profilpresentation men det har inte gått på flera dagar. |
|
|
Länk fler problem finnes... Har haft samma problem, använder Explorer 7,0 för övrigt. //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
Jag förväntar mig ett svar från någon som ansvarar för siten som kan bekräfta eller förklara vad som kan vara fel! Lyfter tråden igen! |
|
| Jag såg precis svaret i en annan tråd! | |
|
idag funkade det itne heller försökte med explorer och mozilla.( When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
| Nu verkar de ju rulla på som vanligt igen... | |
| Lite snabbare laddtider men fortfarande är det sporadiskt problem att nå sajten. | |
| Tänkte kolla om ni får mail i besvarade/startade diskussioner? | |
|
Nix, inga mail. :-( ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
ne jag har inte heller fått några mail:( When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Idag hade jag problem med att komma in, har försökt till och från hela dagen, men det är bara sista timmen det funkat. "This page can not be displayed" eller nåt liknande fick jag hela tiden. Kör IE 6 All cops are bastards |
|
|
Nu var jag utan i en dryg timme igen...måste ju vara många som har detta bekymmret... All cops are bastards |
|
|
Ja det har verkligen varit mycket problem med sajten på sista tiden. Sega laddtider och helt otillgänglig vissa dagar. Saknar dock riktiga förklaringar om vad som står på från sajtansvariga. Vet de inte vad saken beror på så kan de väl bara skriva en rad och meddela eller om det är saker på g så slipper folk undra. Vet att det står en liten förklaring på första sidan men den känns rätt passé nu. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Vi håller på med systemunderhåll kvällar och nätter sedan över en vecka tillbaka. Även vår ISP uppgraderar nätverkskomponenter nu inatt fram till ca 05.00, då sajten kan vara svår att nå. Imorgon måndag kommer sajten åter att vara nere några timmar mitt på dagen pga omkonfigurering av nätverket och en mycket strulig brandvägg. Vi beklagar naturligtvis detta. Jag har mitt ordinarie jobb att sköta också, samt behöver vara social emellanåt, så det blir tyvärr kvällar och nätter som sajten ibland går ner för systemunderhåll. Idag blev det även en stund systemunderhåll mitt på dagen. Jag har även fått info om att en hel del hade problem på eftermiddagen och kvällen nu i söndags, tills jag startade om brandväggen. Det går naturligtvis jättebra att maila och informera om något inte funkar. Bättre ett mail för mycket än ett för lite. Rent generellt är det extremt få som meddelar när något inte fungerar. Förra måndagen var det exempelvis ett nätverksfel som gjorde att ca 20.000 av våra "vanliga" besökare inte kom in under många, många timmar. Jag satt på ett nät som fungerade utmärkt och märkte således inget. En enda person mailade om att det inte funkade. Idag hände något liknande. Ingen mailade. En skickade ett sms. Tack! Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Tommie: Lägg gärna ut information om planerade störningar (systemunderhåll) på startsidan. /Udo Dirkelsniff |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.