|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
inte möjligt med 30 hk med chip? fick 398 hk 487nm på hjulen org 369hk 455nm. fick 100 nm till vid 4000varv mot org hade kn insats filter med |
|
| Var själv där och tittade. Ja jag fick papper på effekt och vrid. Ja den kördes på rullande landsväg. Varför skulle jag skriva detta här om jag inte gjort det själv? Ni som inte vill tro på detta det är upp till er. Så här är det punkt slut. | |
| Jag tror dej, undrade bara om du hade fått det bekräftat med en mätning. En del firmor har ju glädje siffror när dom säljer trim grejjer. Låter verkligen intressant om man kan få en sådan effekthöjning med endast omprogrammering :) | |
|
kellys hjältar kan du skicka bänkpapper på det hela så får vi se på det. före och efter. |
|
|
30hk av chip? Hoppsan, det var inte dåligt på en M5. |
|
| jag tror på tomten när jag ser honom!! | |
| Funderar på att chippa min M5a med. Vilka företag rekommenderar ni? Sliter det markant mycket mer på motorn om man chippar? även om motorn har gått ganska långt.. | |
fredde 7 |
Varför tror ni att ni kan förädla bättre än BMW:s M avdelning? M som i mmmmm. |
|
ang slitage köpte min föra m5-99 ny byte avgas o mappa den vid 500 mil när jag sålde den 02 så hade den gått 18000 mil byta inget mer än bromsar någon bussning förra ägaren byta koppling vid 20000 |
|
| Vart mappade du din bil fredde 540? | |
|
jag mappa min förra m5 hos en firma som heter evotech motorsport i tyskland vet inte fall den finns kvar. det var 9 år sen. men ska du göra det här kan jag rekomedera turbocenter i stockholm dom fixa min 540 med mycket bra reultat fick 24hk o 40 nm |
|
|
Brukar ha överseende med felstavningar men allvarligt, skämtar du eller? Måntera? Skälv? Toppspär? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.