|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| jag undrar om det är nån som kollat på den röda m3 e30 som fordonskompaniet har ? dom har ju haft den där ett tag och jag undrar varför dom ej får den såld. är sjukt sugen på en m3 (helst e30) men dom växer somsagt inte på träd. | |
| Ser ut att vara kalasfin, men jag vet dessvärre inget om den. Med risk att få ett gäng E36 och E46 M3-ägare i hasorna måste jag ändå säga att E30 är väl den riktiga M3:an ;) | |
| ja precis den ser verkligen kalasfin ut och priset är väll inte nått att säga om heller så varför får dom då den inte såld ? håller med om att e30 är den rikta m3:an :P | |
|
Det som kan avskräcka eventuella köpare är väl att den haft tämligen många ägare skulle jag tro. Den ser ju annars väldigt fin ut på bilderna både interiören och karosseriet. Vet inte varför den inte blir såld, brukar ju alltid vara sug efter M3E30. ///BMW - Was sonst! |
|
| har för mig de va närmare 20 ägare på den så ja tycker den e lite väl dyr finns billigare utan så många ägare | |
| vart finnns det svensksålda med mindre ägare som är billigare ? har kollat runt ett tag och jag har inte hittat några fina exemplar iaf. Men om du vet av nån så får du gärna höra av dig. Behöver somsagt inte vara svensksålda men hittar man ett fint ex så liggar dom snarare på 180k och uppåt. | |
|
svensksålda sa ja inget om:) men ja vet en på blocket för 100k sen inns ju dom italienska för 80k nått på blocket sen fanns de en blå me här på forumet också har ja för mig den som hade haft värsting motor i sig men nu original, upp till dig du får ggärna köpa den röda skall icke hindra dig:) va bara min åsikt. mvh |
|
| Det ligger två -87:or på Blocket just nu för 100´ resp. 135´. | |
| yes :) en som gått 26k mil och den andra är import 2003 med 3ägare efter det och omlackad 2003. | |
|
Kan säga att den röda m3an är i kanonskick. Jag träffade ägaren och bilen i stockholm sommaren 06. Mvh Robert |
|
|
Många ägare behöver inte alltid betyda många användare, låt skicket avgöra. Har för mig att bilen har varit uppe i en tråd innan vill även minnas att priset var högre då. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
| som sagt inget illa den kanske e jättefin men de låter alltid jobbigt med så många ägare, åk o kolla på den o avgör sj de e ju du som ska ha den inte vi andra | |
|
Bilen ser ju fin ut i annonsen, står att det finns dokumentation också, att den är svensksåld gör det lite lättare att kolla upp historiken, är man ute efter en fin m3e30 verkar ju denna vara värd att kolla upp, antal ägare hit eller dit klart det spelar viss roll, men skicket är ju ändå det som är viktigast Mvh Ferenc |
|
| Hej, jag var hos dem i somras och kollade på lite bilar, M3.an såg himla fin ut då...har för mig att de begärde 160.000 för den...lite högt kanske men som sagt, sv-såld och originalskick börjar bli ovanligt:-) | |
|
Visst är det attraktiva bilar men 150´ tror jag är lite för mycket för en -88 med relativt många mil för en entusiastbil. För ett par år sedan kunde man hitta fina svensksålda med 10-12´ mil för runt 120-130 få ägaren och bra historik. Sen dess har priserna säkert stigit en aning men knappast dramatiskt. För 150´ skulle jag vilja ha en fin -90 -91 med färre mil. Annars ser bilen fin ut på bilderna, blir säkert såld till våren om dom bara tar bort texten om att priset ej är förhandlingsbart. |
|
|
Priserna på M3 E30 har stigit ordentligt. I annonserna i BMWCS klubbtidning från 1998 (10 år sedan) kostade en M3 med 12000 mil ca 80000 kr. Även om man räknar med en del inflation etc så har privnivån gått upp ordentligt. |
|
| Man borde ha en M3:a egentligen. Övriga BMW´s värde har ju en tendens att sjunka..:( | |
| Anders-72, det tycker jag absolut du ska ha. Har haft 2st M3e30 och båda har varit en bättre investering än att ha pengarna på banken. | |
| Jag har ägt den några år...den e värd vart enda öre...den e riktigt fin. | |
|
Daytona_M3: Det går inte att jämföra en M3 med en 320is riktigt. Och den var grå, stål grå den som var till salu som hade haft turbo motor. LotecM3 som sålde sin 91:a med 13000mil. Som sagt, den är inte till salu längre. <- ;) |
|
|
vad har ni att säga om fordonskompaniet som företag? finns en bild där som verkar nice, |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.