|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| wow säger jag bara Länk blev mycket snyggare än jag trodde :D | |
|
den ser bra ut. gillar bakljusen på bilen! |
|
| tänkte inte på det först men kolla på inredningen så ser ni att den har smg-låda :D | |
| Nej, inte SMG, bättre! 7-växlad DSG! | |
| Nej, inte DSG heller utan DKG/DCT | |
|
Lite info på engelska om holländskan är rostig: Länk // MVH Jocke |
|
|
Tycker att bilen ser ut som en "Transformers-bil" när man tittar på bilden tagen från sidan :) // M.V.H. Daniel |
|
|
Snygg! Men tänk vad snygg den varit med en riktig svart sufflett. Spalterna på taket och för bakluckan skämmer en del. Ett till smågnäll, vit bil med ljusbrun/natur inrdening är inte snyggt. Trots dessa petitesser, habgär - javisst!! Mvh Mats |
|
| det jag saknar i inredningen är att plasten borte bytas ut mot annat på vissa ställen... t.ex plasten runt växelspaken kunde väl varit i trä som listerna men det går säkert at välja till.. sen att mugghållar grejjen e svart | |
| här kommer 2 promo-filmer Länk den ser faktist riktigt riktigt bra ut i rörelse speciellt med taket nere :D | |
| Länk bilder från lanseringen i englab...snygg som attan | |
|
Bilder från Förenade Bil i Malmö: Länk Länk Länk bonusbild på en Limo: Länk ___ //Ulf |
|
| vad trpkig inredning dem har i caben :( e36 cab hade flera exklusiva ch ursnygga kombinationer.. | |
| e46 ska det givetvis vara :P | |
|
Det går inte att välja något alternativ runt DKG spaken, Jerry! Jonas |
|
|
14 dagar med nya caben och 120 mil,service nu på fredag så man får ta sig en en långtur i morgon.underbar bil! någon mer här som handlat på sig en sådan kärra? Jan |
|
| berätta lite mer yng!!! ... vad är det för färg utrustning med mera | |
|
Jerez svart är färgen,har inte specen framför mej men det mesta finns på den dock ej pdc samt att det är näst största stereon,det bästa på bilen är dock lådan,suverän!! har åkt m3 från 1991 men 2006 blev det en ny z4 m roadster och det varade 1,5 år. men nu är man hemma igen känns det som! Jan |
|
| Hur ser det ut framöver, för enligt rykten kommer Audi med en ny RS4.a och en RS5.a? Konkurransen lär bli ganska knivig. | |
|
Yng// Hinner du upp till 200 mil tills på fredag?? Själv har jag avverkat ca 150 mil. Jonas |
|
|
På onsdag/eller till helgen blir det test av Nya M3 cabben med DKG lådan. Har endast kört den manuella tidigare. Får se vad som händer. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.