AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
3.411

m3 e93 caben äntligen officiel!

Sida 1 av 2
wow säger jag bara Länk blev mycket snyggare än jag trodde :D
Be
136
BeNnaN
Mercedes E300de 2019
BMW 120i M-pkt 2019
den ser bra ut. gillar bakljusen på bilen!

tänkte inte på det först men kolla på inredningen så ser ni att den har smg-låda :D
Nej, inte SMG, bättre! 7-växlad DSG!
tr
259
triss
m3 -96 racebil
Nej, inte DSG heller utan DKG/DCT
Visa användare
1.556
mixim
325 Coupé -94
Lite info på engelska om holländskan är rostig:

Länk

// MVH Jocke
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
Tycker att bilen ser ut som en "Transformers-bil" när man tittar på bilden tagen från sidan :)

// M.V.H. Daniel
Sa
519
Salesman
330e Touring -21
325 E90 -05
2002-71

Porsche 993 -94
Snygg! Men tänk vad snygg den varit med en riktig svart sufflett. Spalterna på taket och för bakluckan skämmer en del. Ett till smågnäll, vit bil med ljusbrun/natur inrdening är inte snyggt. Trots dessa petitesser, habgär - javisst!!

Mvh

Mats
det jag saknar i inredningen är att plasten borte bytas ut mot annat på vissa ställen... t.ex plasten runt växelspaken kunde väl varit i trä som listerna men det går säkert at välja till.. sen att mugghållar grejjen e svart
här kommer 2 promo-filmer Länk den ser faktist riktigt riktigt bra ut i rörelse speciellt med taket nere :D
Länk bilder från lanseringen i englab...snygg som attan
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Bilder från Förenade Bil i Malmö:

Länk
Länk
Länk

bonusbild på en Limo:
Länk

___
//Ulf
vad trpkig inredning dem har i caben :( e36 cab hade flera exklusiva ch ursnygga kombinationer..
e46 ska det givetvis vara :P
BM
707
BMW-Jonas
M2 beställd!
Det går inte att välja något alternativ runt DKG spaken, Jerry!

Jonas

yn
105
yng
Bmw M3 3,2 Cab 1996
Bmw M5 Touring 1992
Bmw M5 Sedan 1994
Bmw M5 Sedan 1994"Turin Motorshow"
14 dagar med nya caben och 120 mil,service nu på fredag så man får ta sig en en långtur i morgon.underbar bil! någon mer här som handlat på sig en sådan kärra?
Jan
berätta lite mer yng!!! ... vad är det för färg utrustning med mera
yn
105
yng
Bmw M3 3,2 Cab 1996
Bmw M5 Touring 1992
Bmw M5 Sedan 1994
Bmw M5 Sedan 1994"Turin Motorshow"
Jerez svart är färgen,har inte specen framför mej men det mesta finns på den dock ej pdc samt att det är näst största stereon,det bästa på bilen är dock lådan,suverän!! har åkt m3 från 1991 men 2006 blev det en ny z4 m roadster och det varade 1,5 år. men nu är man hemma igen känns det som!
Jan
Hur ser det ut framöver, för enligt rykten kommer Audi med en ny RS4.a och en RS5.a? Konkurransen lär bli ganska knivig.
BM
707
BMW-Jonas
M2 beställd!
Yng// Hinner du upp till 200 mil tills på fredag?? Själv har jag avverkat ca 150 mil.

Jonas

På onsdag/eller till helgen blir det test av Nya M3 cabben med DKG lådan. Har endast kört den manuella tidigare. Får se vad som händer.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.