|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| Missförstå mig rätt. Du är helt RÄTT på det vad det gäller bilval, M-Coupén är given. Men jag menade precis som du skriver - en original M-Coupé talar för lugnare körning :-) | |
|
Förstår inte varför du vill ha en coupe? Men jag hittade lätt några: Länk Länk Länk Min Z3: Länk |
|
|
Anmith; Inlägget skrevs för en månad sedan då det enbart fanns en m coupe -till skillnad från nu... Och varför jag vill ha en coupe är mkt pga att jag älskar designen, blev förälskad efter min förra coupé... Sedan är det lite svårt att åka nedcabbat med hund och packning... |
|
|
Hur går sökandet? Känns som jag nästan är med i det också, hehe kollar blocket lite då och då =) Har du vart och kollat på dom som är upplagda på blocket? |
|
|
Hehe, kul att jag inte är ensam om att leta! =) Varit och kikat på en, förvisso inte upplagd på blocket, -bilen var dock inte helt enligt mina förväntningar; Rassel från vanosen, slitna stolar, rost på bakluckan etc... Men det lutar mot att jag gör en resa ner till deutschland denna månad för att kika på lite m coupeér, däribland den imolaröda coupén... =) Jag lovar att uppdatera med vidare information framöver! =) |
|
|
Denna kan kanske vara något: Länk Knappt 8000 mil och i inte helt fel skick (dock finns det nog finare). /// Viktor |
|
|
Tack för att du hjälper mig i jakten på en fin m coupe, Viktor! Jag känner Björn hyffsat väl och bilen är förhållandevis fin men jag vill ha ngt ännu finare... =) Nej, men jag känner honom för väl för att köpa en bil av honom... Är för övrigt mitt uppe i en husförsäljning varför bilköp får vänta - i var fall en vecka eller två, inte mer... Men en m coupé till våren blir det utan tvekan! |
|
|
Hej! kul bil, bara att slå till! :) /eFx |
|
| Nu börjar de ploppa upp en efter en -till min stora förtjusning! Ett bilköp är nära, mina vänner! =) | |
| Det dök upp en på Blocket idag! Länk | |
| Ja, jag såd det - de ploppar bokstavligen upp! =) | |
| såg det... =) | |
|
Så där, nu har jag en z3 m coupé på g! En svensksåld med 6000 mil på mätaren - ska kika på den inom kort... Både bil och säljare ger ett seriöst intryck så om allt går som det ska kommer jag slå till med en gång! Vidare info kommer inom kort! //A |
|
|
det var min som poppade upp. om 6000milaren inte faller dig i smaken kan du gärna höra av dig |
|
| Länk | |
| Hur går det tvesovla? Det är väl dags att slå till snart? ;) | |
|
nu är min pärla till salu :( Länk |
|
|
Jag har införskaffat mig en z3 m coupe idag faktiskt! Svensksåld ;) Verkar vara en rolig bil! Mvh David |
|
|
Molke; Vilken då? Annonserades inte på blocket, va!? Miltal o. pris? Bra val! //Anton |
|
| "Verkar vara"... Den är skitkul! Men vart köpte du bilen!? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.