|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag tillhör också skaran som tycker den är snygg. Men frågan är om den känns lika lät på foten som E90? Mina erfarenheter av Audi sträcker sig dock bara till en strulande Audi Cab -94 som för det mesta stod upphissad på lyften hos den exklusiva och flashiga verkstaden på Audi InfraCity. Jag har aldrig körts så många mil i Nissan Micra (OK-hyr edition) som när jag ägde Audin.. :) /L |
|
|
Jag var ute och provade en Ny a4 2.0 TDI härom veckan och jag blev imponerad. Nu kändes den riktigt bra på vägen, inte E90 klass kanske men inte långt ifrån. Och inredningen var jävligt snygg och modern. Faktiskt bra mkt snyggare än e90. Men det som imponerade mest var den nya dieselnmotorn, den knattrade nästan inte alls! Jag har inte provat bmws nya 2liters diesel, så jag måste nästan göra det, då den enl motorpressen skall vara ännu bättre! |
|
| Var åxå o provkörde me en kompis nya a4 2.0tdi, motorn va fin likaså bilen, stolarna va budget så d låter vi vara men...vindbruset i kupén började bli riktigt påträngande redan efter 130km/h..huh?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.