|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
BMW E39 |
Ok, jag vet att jag börjar bli jobbig med alla länkar till filmer men iaf. här kan ni se hur bra lådan fungerar! :) Länk Länk Mvh Matteus |
| fasen också...jag vill se! står bara 'connecting', inget händer... | |
|
Funkar för mig! Jag är "bredbandad" (felias slöa ADSL!!)vilket kanske kan inverka. Mvh |
|
| jag har också 'felias' adsl.... uppdaterat windows media player också... argh! datorer....! | |
BMW E39 |
BMWCoupe, har du DivX? Om inte, besök divx.com och ladda ner programmet! Lycka till! Mvh Matteus |
|
det var häftigt synd att det inte var längre än så. har du fler länkar så är jag tacksam om du kan skicka de. |
|
| tack, jag har laddat ned DivX men förbenade WMP startar......försökte t.o.m. deleta WMp, men det går inte!! *förargad.....snällt sagt!* | |
BMW E39 |
BMWCoupe; det är WMP som ska starta! Först connectar den ett tag sedan buffrar den till 100% och vipps så kommer filmen! Så händer det hemma hos mig iaf. Tyvärr kan jag inte så mycket om datorer så jag mer kan jag inte säga...:( Mvh Matteus |
| Om du tycker det tar för lång tid att buffra filmen i minnet så tanka hem den med en accelerator och sen kan du titta på filmen direkt från din egen hårddisk. Getright, Flashget eller Star Downloader kan rekommenderas. Du kan hitta alla 3 via download.cnet.com. | |
| Underbar känsla det där. | |
| Är det bara jag som tycker att växlingarna verkar ta lång tid? Det låter som om min mamma kan växla snabbare... | |
| Hittills har det tagit +5minuter.....så långt räcker mitt tålamod... | |
| oops.....läste inte så noga... ska tanka ned med en accelerator o se om det händer nåt....tack för tipset | |
| Mäkinen: Precis vad jag tänkte när jag såg filmerna, kanske beror mer på föraren än växellådan dock. Vill minnas att SMG:n i 330i fick lite halvdåligt omdöme också i provkörningen här på sidan. Men som du skriver, det känns som om man själv skulle kunna göra mycket bättre växlingar med vanlig låda. | |
|
Tycker nog växlingarna funkar ok...drygt 5 sek till hundra (eg. 0-60 mph ifs "bara" en växling..), inget att klaga på eller ;-) M3.an har en helt annan SMG än 330i.an povad här. M3 SMG.n (II) finns ej ännu att få på std BMW.s mig veterligen. ///M3 E30 - The real one... |
|
| Nej det är inte samma låda som sitter i 325/330 modellerna. Växlingarna sker i snabbaste läget i stort sätt i f1 tempo. Man luras lite av filmen tror | |
|
acey, Om man lyssnar på hur lång tid det tar från det slutar dra på en växel till det börjar på nästa så är det ju nästan en sekund, dvs på tok för långsamt. Har BMW någon officiell uppgift på hur lång tid det tar? |
|
| Mäkinen: Jo, i det snabbaste läget tar det 0.08 sekunder för en växling. Det är f1 fart på dom. | |
|
Kolla Länk Länk Tycker inte det tar en sekund att få i växeln direkt :) |
|
| Sen är det där en amerikansk version som skiljer sig lite. Det finns ett par andra videos med en röd italiensk m3a som kör lite som är lite coolare. Ska se om jag kan hitta den. Men jag kan garantera dig att du inte växlar snabbare manuellt hur mycket du än försöker. | |
|
Jag vill oxå ha paddlar på RATTEN!!! =) M-POWER!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.