AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
5.556

Val av läder

Sida 2 av 2
Ho
181
Hofeistos
Dacia Duster -14
Och plötsligt har LeMans Blå blivit ett alternativ, vad sägs om den färgen.

Länk
Länk

Länk
Länk
Länk

Länk
Länk
Länk
La
799
Lasse Kong
E-36 Touring 97
Snygg färg som sjutton det där + att den är lite ovanligare osv den hade jag kört med och sadelbruna skinnet (Mumma) =))
be
276
bewing77
330i Sedan -08
Moonstone från individual ser riktigt bra ut, gör sig inte alls så bra på bild som i verkligheten. Har sett den en gång på en M5:a i München. Jag var själv väldigt sugen på den, men det kostar 21 tusen. Blev även helt såld på individual-inredningarna, men de är ju ännu mer apdyra, individual helläder tillsamans med individual lack, interiörlister, insteg och mattor kostar 84 tusen + att man måste köpa individual-fälgarna och det svarta innertaket utöver det. Men sjukt snyggt blir det.

Ska du inte ha individual tycker jag sadel är snyggast i kupén. Jag gillar normalt sett skinn i bruna eller beiga toner bäst, känns mest naturligt liksom. Passar bra med en ljus exteriörfärg. Skulle aldrig välja en silvertonad metallic idag, är så trist med alla sådana. Även att det sägs att vitt är den stora innefärgen nu så finns det fortfarande långt fler silverbilar på vägarna. Sedan jag köpte min vita har jag sett en annan E90, en E91 och inga E92 i vitt. Det kräver lite jobb att hålla den snygg, speciellt nu på vintern, men efter att ha haft flera svarta bilar känns inget lika jobbigt. Även rabiata vit-motståndare tycker det är snyggt när de ser det i verkligheten: få andra bilmodeller som ser så bra ut i vitt.

Ho
181
Hofeistos
Dacia Duster -14
Det var det jag befarade det är på tok för mycket för ett metalliclack och visst är det mycket silvertoner i de lackerna. Nej.... det är för dyrt med individual, jag tror jag skippar det.

Ok, ser ut som LeMans blå är ngt att ha. Det stämmer nog att det är rätt ovanlig färg. När jag tänker efter så har jag nog inte sett en bil med färgen som liknar LeMans här i trakterna. Vill helst slippa vara en i mängden.

Sadelbrun skulle nog passa med LeMans blå, likaså Walknappa Camel eller?
be
276
bewing77
330i Sedan -08
Till den blå hade jag nog valt Camel, är jäkligt snyggt med en lite ljusare beige inredning till en blå (eller röd) bil. Jag hade röd bil med beige inredning som ett alternativ. Creme Beige är skulle jag tycka är ett alternativ också, men den lider ju som sagt av att det är ett ljust skinn.
Ho
181
Hofeistos
Dacia Duster -14
Körde specprogrammet på bmws hemsida, märkte att Camel erbjuds inte med M-paketet, synd. Creme Beige finns däremot med. Det ända som stör mig med Creme Beige är att mattan är oxå i samma färg, undrar hur det kommer se ut efter en tids användning.
Ni som har Creme Beige, blir inredningen smutsig fort? speciellt mattan.
Nu menar jag inte den lilla mattan som man kan byta ut utan den mattan som är fast som täcker hela golvytan i bilen.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.