AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
5.336

750iL Funderingar

Sida 3 av 3
Gemini__
Peter: Bilderna hade du väl redan på din hårddisk då det är du som annonserar.
Pe
68
Peter 750
750iA -95
Ja det är min stridsvagn:-)..
Ti
15
Tigrus
320iA -00
Tycker det är svårt att hitta något vettigt.. Känns som många är skruvade eller så är dom väldigt känsliga för slitage. Det sistnämnda tror jag inte på .

Lasse Karlsson
Tjena Tigrus!

Har en 750IAL-99 med alldeles strax 18000 mil på mätaren, svensksåld, blå, med all utrustning man kan tänka sig, utom PDC! Astra Zenicas VD hade bilen som tjänstevagn med privatchaufför, mellan 99 och 05 och sen var det 2 ägare till innan oss.

Full servicebok och otroligt välskött. För denna betalade vi 109.000, och jag tror inte att det går att få mer bil för dessa pengar! Tycker bilen har allt! komfort i världsklass, massor med "lullull" snygg, kanske lite "gubbig" men det är ju ändå en V12:a med gott om kraft! så den känns ändå rätt sportig i alla fall!

tror säkert du kommer att hitta ett bra ex, men det kanske tar lite tid! men den som väntar på nått gott......! Mitt tips: Ta med begguiden för E38 på denna sida, den är utförlig! och kolla bilen noga! vi höll på i flera timmar innan vi bestämde oss! Låt skicket stå över antal mil och se till att bilen är skött och framförallt servad enligt bok! Personligen tror jag att eftersatt skötsel på sådanahära maskiner slår tillbaka obönhörligen!

När du sedan hittat en vagn du fastnar för! kommer du få massor med trevlig tid på vägen! det kan jag garantera!

Lycka till!! och HA DET!
Ti
15
Tigrus
320iA -00
Det är bara till att leta på. Tack för dina tips.

M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
Denna dök upp på Powebörsen idag.Ser riktigt trevlig ut.Synd att det inte finns några bilder på imteriören.
Länk
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
"Chip Alpina B3"??...Funkar det så? :)

Denna bil borde väl kunna vara intressant för en 750iL spekulant? Den finns också på bmw.de och har varit till salu åtminstone sen i höstas så kanske kanske prutläge...

Länk

Mvh
..den här korta ser ju riktigt intressant ut..

Länk

..eller den här lite billigare..

Länk

..och ännu något billigare

Länk

Man kan ju alltid be bilhandlaren åka till Dekra för en oberoende kontroll så slipper man resa helt i onödan.
Autobahn, god mat och autobahn.. Bara 3 veckor sen jag var där och längtar redan tillbaka

Mvh
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.