AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
2.392

Värdering 330 ci

Sida 2 av 2
Länk 330 finns som MY00

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
De
763
Deimos
320d GT xdrive -16
Säker på detta wendtan?

Lite längre ner står det nämligen:

"En mycket rikligt utrustad Orientblå 330CiA ­01"

Till och med Hasso kan nog skriva fel, antingen titeln eller i texten står det ju fel! ;)
Har för mig att detta diskuterats tidigare. Är det inte så att en bil som är såld eller uttagen i sept eller senare -00 kallas -01. Lite märkligt att räkna så men för mig gör det inget. Hörs lite bättre att man köpt en -01:a... Rätt eller fel? Säljer man bilen får man nog uppge såld -00 uttagen -01.
Det finns trådar som avhandlar detta. Det finns 330's som har tillverkats tidigare än 2000/09 vilket innebär MY00. Jag vet inte om det är några skillnader på MY00 och MY01. När man säljer så kan man skriva ut tillverkningsdatum och första reg.datum.
Om jag är säker på att Askens fd 330 är en 00:a? Jodå :)
Titta gärna i ETK Länk

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
grattis till en snygg bil, funderar också på en 330 med facelift
Man tackar bugar och bockar. Ja, den är väl faceliftad? Har väl blivit i efterhand eller det gick att få på de första modellerna. Det enda jag saknar på den är m-sport front eller m3 front. Tycker m3:ans front är snyggast men man blir kanske kallad M3 wannabee... :-)
Hämtade skönheten idag. Santa vad den går! Trodde 330 var lite gubb-bil. Har kört audi s2 i 6 år nuTyckte den gick bra, men det går ju inte att jämföra! Säger bara: Aldrig mer 4-hjulskrafs&turbo! :-) Bmw bara ren power!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.