|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk 330 finns som MY00 Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Säker på detta wendtan? Lite längre ner står det nämligen: "En mycket rikligt utrustad Orientblå 330CiA 01" Till och med Hasso kan nog skriva fel, antingen titeln eller i texten står det ju fel! ;) |
|
| Har för mig att detta diskuterats tidigare. Är det inte så att en bil som är såld eller uttagen i sept eller senare -00 kallas -01. Lite märkligt att räkna så men för mig gör det inget. Hörs lite bättre att man köpt en -01:a... Rätt eller fel? Säljer man bilen får man nog uppge såld -00 uttagen -01. | |
| Det finns trådar som avhandlar detta. Det finns 330's som har tillverkats tidigare än 2000/09 vilket innebär MY00. Jag vet inte om det är några skillnader på MY00 och MY01. När man säljer så kan man skriva ut tillverkningsdatum och första reg.datum. | |
|
Om jag är säker på att Askens fd 330 är en 00:a? Jodå :) Titta gärna i ETK Länk Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| grattis till en snygg bil, funderar också på en 330 med facelift | |
| Man tackar bugar och bockar. Ja, den är väl faceliftad? Har väl blivit i efterhand eller det gick att få på de första modellerna. Det enda jag saknar på den är m-sport front eller m3 front. Tycker m3:ans front är snyggast men man blir kanske kallad M3 wannabee... :-) | |
| Hämtade skönheten idag. Santa vad den går! Trodde 330 var lite gubb-bil. Har kört audi s2 i 6 år nuTyckte den gick bra, men det går ju inte att jämföra! Säger bara: Aldrig mer 4-hjulskrafs&turbo! :-) Bmw bara ren power! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.