AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
40.526

Någon som har köpt 520 03:a på Blocket?

Sida 7 av 7
ha
25
hazman
520dA -12
Hej, har läst denna tråd ett tag nu. Många här verkar haka upp upp sig på den ovanliga kombinationen av bil (520) och individual utrustningen. Har inte förstått riktigt hur det här med individual utr. fungerar och om det är diverse olika pkt eller om man kan ha enstaka individ. utrustningar.
Jag har faktiskt en svensksåld 523iAT -99, med camelfärgat skinn, individuall skinn?? Detta är en demobil från BMW.

mvh
Individual kan handla om praktiskt taget vad som helst. I fallet som den här tråden rör handlar det om ett relativt omfattande utrustningspaket vid namn Edition Sport. Det finns även ett enormt utbud av enstaka "refinements" på olika plan.

Mer information och ett par beskrivande bilder om Individual finns här:
Länk

Två exempel på en enligt min uppfattning mycket stiliga Individual-bilar som är till salu på svensk mark:
Länk
Länk

Bilen som diskuteras i denna tråd bör se ut på ett ungefär såhär interiört:
Länk

Bilden ovan ger förhoppningsvis lite bättre inblick i varför jag med flera är lite lätt hysteriska. Enligt min mening är det en fruktansvärt stilig inredning.

Att ta reda på om sin bil har Individual-utrustning eller ej görs lättast genom att antingen titta i bilens handlingar eller så laddar man upp bilder här och ställer en fråga.
20
1.534
2002tii
116d LCI M-Sport -16
325i -86
2002tii -72
Porsche 911 SC -80
Amazon Kombi -65
Den där 745an som du länkade till den har jag kollat in tidigare och den är ju riktigt smakfull.
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Det verkar inte bli några bilder...

Sista inloggningen är fortfarande den 3:e April, har det hänt nåt tråkigt inom familjen?
Nej och några bilder lär vi aldrig få se heller eftersom det med största sannolikhet gick precis som jag förutspådde, nämligen att det aldrig blev någon affär eftersom den ursprungliga kunden visste precis vad han letade efter och valde att behålla bilen...

Att skylla på dyr försäkringskostnad dagen efter köp låter ganska orimligt för en 520i för en person född -74. Frågan är vilken bil i storleksklassen som i så fall har en radikalt mycket lägre premie?
Länk

Seriöst stilig vagn!
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Nä nu vill ve se dom där bilderna alltså :)

__
/Chrille
Visa användare
652
gorth
530dA -01 Touring
Jag började läsa den här tråden för en halvtimme sedan och redan när trådskaparen var inne på sin tredje våta däckdröm började jag misstänka att han är en mytoman och beskriver den verklighet han önskar skulle finnas. När han sedan skrev att han bara skulle tvätta bilen för andra gången, förstod jag att misstanken var mycket befogad.

Trots allt blev det ju en riktigt underhållande tråd.

Göran

FWD - Nej tack!
Mp
90
MpFire
BMW 520 M-sport Individual -03
Hej ALLIHOPA!!!

Var det någon som ville se bilderna?!!

"BMW, När Du Älskar Att Köra"
Det har gått 4 år.....
6
Såpass, tror de flesta har glömt bilen.
Jo
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.