AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
40.529

Någon som har köpt 520 03:a på Blocket?

Sida 6 av 7
Mp
90
MpFire
BMW 520 M-sport Individual -03
Hahahahahahaha...ojojoj...man blir ju häpen

Vilken hög nivå det är på abitionen bland de organiserade Autopower medlemmarna...

Det är bra!!!! (Hejja, hejja ,hejja Autopower medlemmar!!!)

Tillsammans ska vi segra över världen och ordna fram lite bilder så att sagan får ett lyckligt slut!

Jag kan garantera att det är min bil och att det kommer bilder.. jag förstår om det låter lite "sirap" över det hela , men det beror bara på att jag har varit såå upptagen det bara går att bli.

Som telias kundsupport hade sagt: "Du är placerad i kö, din plats i kön är nummer 85, beräknad vänte tid räknas till 54 minuter".

MVH / A

"BMW, När Du Älskar Att Köra"
S-
50
S-Berg
M3 e46 2002 svensksåld
Det var inga problem att skriva 4 ggr om dagen
när du ville ha info om bilen du skulle ha.
Dålig stil.Typiskt 08 folk.
Jag kommer inte ha några problem med att skriva 4ggr per dag i syfte att påminna heller :)
Mp
90
MpFire
BMW 520 M-sport Individual -03
S-Berg:

Hahaha vilket påhopp!
Du vet ingenting så kom inte och snacka, och för din information så är jag Norrlänning!

Freddesix:

Hehe...

MVH / A

"BMW, När Du Älskar Att Köra"
MpFire, istället för att ha skrivit de där 2 inläggen kunde du laddat upp bilderna och postat länkarna här på studs, så man undrar ju vad du egentligen håller på med :)

Åter igen : Länk
Visa användare
2.841
Robert Lundberg
BMW 420d -16
MB SLK 250 -13

Jag börjar tvivla på att bilen finns...
Snaran dras åt!

Skall han överleva lynchningen? Det lär endast ske genom att en myriad av bilder plötsligt landar i galleriet, annars kommer mobben att gå fram likt en ångvält!
Visa användare
319
thomash
BMW 535xdAMT -16

Alfa Romeo 156 GTA SW -03
Jag tycker att han MpFire är lite väl kaxig... han kommer ju inte att kunna köra ifrån oss med sin 520... ;-)

Jag saknar STCS vackra smily: "This thread is worthless without pics"

Ytterligare en fundering i avsaknad av bilder... Är MpFire en felstavad förkortning av M-power Firre (Fisk alltså)?

Jag har för lite att tänka på,
/T

Fi
149
FiatluX
530iA Touring -95
MpFire har köbt en... Saab?

Carl Hamilton har forskat en del kring dessa händelser och har fått hyfsad kunskap om att Saab´en är väl kamuflerat som n BMW 520 med dekaler och allt,,

I luv my Beemer !

Länk
Jaaaa, en rostig Saab 900S från 1989 med röd plyschklädsel! Givetvis komplett med skruvmejsel i tändningslåset. Ett måste - upp med bilder MpFire!
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
MpFire:

Snart kommer jag att snoka upp bilen själv med lånad SLR-kamera! ;)

Är det nån som vet var bilen finns? Norrland eller Stockholm? ;D
Th
136
The Dave
BMW 428im Coupe -14
BMW 325i Coupe -07
Mercedes E-Class -20
När kommer bilderna? eller finns det ingen bil ;)
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Freddesix:

Hade du lite känningar hos Hells Angels sa du? Vi måste ta denna MpFire i himmelsk upptuktelse snart...
Prosit!

HA är såklart på gång, hittade även en skuld på MpFire hos Audi sedan han köpt en familjepack huvemblem. Denna skuld är såld till Baltic Inkasso.

Bilder innan midsommar - en utopi?
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Ja man börjar ju undra...

Han har iofs inte vart inloggad sen 3 april så han verkar upptagen för tillfället?

Slänger iväg ett hotbrev till!
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Man har ju hört om långsamma norrlänningar men han tar priset! ;)
Ka
5.697
Kane
Audi A6 Allroad 55 TFSI 340hk
Har ni gått på allt det där? Finns ingen vettig människa som Individual-beställer en 520.
Det är heller ingen som påstått att första ägaren var vettig. Däremot är det en sällsynt läcker kärra för den som är ute efter en snål bil i den lite större klassen, inte minst som begagnad med tanke på värdefallet.

Dess existens behöver vi inte tvivla på, det är flera som sett bilen till salu. Detta framgår även tydligt om man ombesörjer sig att läsa tråden. Ett frågetecken föreligger dock kring ägarförhållandet (är det verkligen MpFire?) och det andra kring frågan om bilder på skapelsen.
Säger nån nå mer om långsamma norrlänningar så är ni välkomma att komma upp så ska jag plocka er med 523an efter vilket skogsväg som helst när som helst oavsett vad ni kör ;)
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Har vi mobbat MpFire för hårt?

Han har inte varit inloggad sedan 3 April fortfarande...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.