|
Sida 5 av 7
|
|
|---|---|
| *host* | |
|
Freddesix: Jag har tagit några bilder men de skall bara laddas upp... Det kommer bilder på min sida innan veckans slut... det lovar jag...;) MVH / A "BMW, När Du Älskar Att Köra" |
|
| Det är gott, MpFire! | |
| Jag har nu pratat med Hells Angels, de har mot viss ersättning lovat att göra hembesök hos MpFire...hrhr ;) | |
|
Länk Om du nu har problem med att ladda upp bilderna... Nu får du tamigfan skärpa dig :) |
|
|
Freddiesix >> Vore det inte lättare att anlita en fotograf? Jag menar kan de verkligen fotografera? ;) /Thomas - som tillhör de väntandes skara. Cuore Sportivo - Größe Angelegenheiten |
|
|
Nej, alla försök på det vänliga planet har vid det här laget passerats. Jag läste i BMW-lagen, 4kap. 3§ 2st. att "Köpare av BMW Individual-bilar, i synnerhet 520i E39 Edition Sport, måste inom 10 arbetsdagar från förvärvet tillhandahålla bilder till allmän beskådan för övriga medlemmar på det eminenta forumet autopower.se. Överträdelser ger samhällstjänst inom VAG-koncernen eller fängelse i högst 2 år." Här föreligger onekligen lagbrott som vida överstiger allehanda mätarskruvningar och Blocket-bluffar signerade Bessik. Jag anar ugglor i mossen... Fler konspirationsteorier kan endast stoppas med högupplösta bilder på objektet i fråga! |
|
| Freddesix: Haha klockrent! | |
Gemini__ |
Haha, den var bra! =) |
|
Låter som en otrolig bra sagoberättelse där allting slutar lyckligt =) |
|
| Hotbrev skickat via Powerpost! ;) | |
|
rob_t_j72 >> Jag trodde det var sånt man hade hot-mail till... Cuore Sportivo - Größe Angelegenheiten |
|
|
Hehe just det... denna sajt tänkte nog också i samma banor: Länk Mvh |
|
| vart e bilderna? | |
|
Jag har varit borta på resa och har därför inte kunnat ordna några bilder. Jag har tagit bilder, men jag måste bara ladda upp dem nu....;) MVH "BMW, När Du Älskar Att Köra" |
|
| Det tog då tid med uppladdningen..... För mig brukar detta ta 5min... ;) | |
|
MpFire: Vi tänker mobba dig ända tills bilderna kommer! ;) Eller har internet rasat för dig, du var inloggad sist den 5/3? Det verkar som du jobbar alldeles för mycket och bryr dig alldeles för lite om din bildhungrande autopowervänner... ;) Mvh |
|
|
Hot-mail skickat till MpFires arbetsgivare.. "Direktör H. Svensson Ni har ibland era anställda en MpFire som vägrar leva upp till flg. lag: BMW-lagen, 4kap. 3§ 2st. att "Köpare av BMW Individual-bilar, i synnerhet 520i E39 Edition Sport, måste inom 10 arbetsdagar från förvärvet tillhandahålla bilder till allmän beskådan för övriga medlemmar på det eminenta forumet autopower.se. Överträdelser ger samhällstjänst inom VAG-koncernen eller fängelse i högst 2 år. Lagtext i.flg Freddesix av 2008/03 Sverige " Det anses som sannsynligt att denna MpFire utgör en seriös risk för samhället på autopower och Vi uppmanar er till att ge denna anställda ledigt i minimum 1 vecka för att denna skall kunne fotografera sin nyinköpta Bmw iflg ovanstående lag. Detta bör ske inom 3 dagar,dock senast inom 5 dagar annars annars ser Vi oss tyvärr tvungna att skicka kravet till Europadomstolen för umänskliga medlemsrättigheter. Med detta brev konkretiserar vi vårt allvar i denna fråga bl.a. genom att skicka denna text till alla Bmw forum på internettet Med hotfulla hälsningar. Autopower Powerusers" Sådär.. :D _________________ I luv my Beemer ! |
|
|
MpFire har alltså efter en längre tids 'utlandsvistelse' nu återvänt till landet, efter att likt en viss Joachim Posener försökt fly den svenska rättvisan. Det senare lyckades inte då lagens långa arm fick fatt på honom i ett icke namngett öststatland, sovandes i ett nergånget garage fullt med stulna Audi-delar och tapeter med bilder på Ferdinand Piëch. Direkt efter utvisning ur landet i fråga och eskort till Sverige förefaller han nu vara på fri fot igen? Mycket märkligt. Den nya taktiken i sin kamp mot rättvisan verkar vara avsevärt mer drastisk: Länk Det finns tydligen inga gränser, men det är kanske så det fungerar här i den undre världen med organiserat Audi-dyrkande. Rykten säger att justitieministern, som hyser ett stort BMW-intresse, överväger att sätta in SSG, Nationella Insatsstyrkan och Carl Hamilton i jakten på dessa bilder. Bilens ägare förefaller vara en mycket hal fisk. Senaste draget i detta eminenta spel är att invagga användarna på forumet om att bilder är tagna, och att dessa 'bara' ska laddas upp. Nu - 11 dagar senare - syns ännu inga spår av ovan nämnda konstverk. Detta trots att den efterlyste var inloggad så sent som igår. Sitter MpFire måhända på ett 14.4k-modem från järnåldern, eller ser vi oss åter snuvade på bilderna? Kampen går vidare... |
|
|
Hej! Finns bilen över huvudtaget?? Den kanske bara är en skröna... Vill gärna se bildbevis! //Håkan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.