|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Parallellen till E39:an med diktafon har slagit mig, absolut :-) Mina Laser-knappar är dock av ett mer sofistikerat slag, vill jag gärna inbilla mig. Nåja. Jag provade rövgrillen idag och kunde konstatera att den inte fungerar tillfredställande, om ens alls. Får ta en koll i säkringslådan samt kontaktstyckena, se om något dyker upp. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Givetvis håller jag på den senaste evolutionella teorin! Denna knapp låter ultra-ljud på ultra-låg frekvens starta upp hjärnscrambling som förvandlar Helga från Münchener vorort mit Bierstubenauststtung inklusif 8 stück 1 liter bierglsäer zu ein Feureisches Latinamerikanisches mädchen am Beach mit wenig kleider und viel haut. Alltså sätt dig i bilen, slå på knappen INNAN checkar in på Scandic för natten:))) Annars håller jag Dr Pers teori som gångbarast och Herr Ask har en lämplig spegel(diameter 10 cm) med ½ meters förlängningsskaft att kolla i underifrån BAKifrån om detta stämmer. UT och smörj in schinnet nu med lite bodybutter eller något slemmigt:)) Mvh Asken |
|
|
Kalle, vad hände? Blev du uppbränd, uppskjuten eller transformerad?? Lars Franzén |
|
|
:-) Inget har hänt. Jag har inte fått rumpan rostad, och har heller inte lyckats förinta mina medtrafikanter. Jag har emellertid kunnat konstatera att knappen är eftermonterad, och att den åtminstone är ansluten till något slags kablage som är kopplat till stolens underrede. Under knappen sitter förutom anslutningarna även ett litet motstånd. Ska försöka komma åt och fota hur det ser ut "bakom kulisserna"... God helg! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
| Har för mig att det satt en sensor i sittdynan (åtminstone förr i min gamla volvo m.m) för bilbältes påminnelse (ifall det sitter någon på stolen eller inte).Eller kan någon ha varit så fiffig och monterat omkopplare för inställning höger-vänster stol. | |
|
KÖR BARA C.Eggen |
|
|
Märkligt nog så har rövgrillen nu börjat fungera, och den eldar på med en förskräcklig värme! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.