|
Sida 6 av 6
|
|
|---|---|
|
fy fan vad grymt dit skulle man åka =) \\\Linus linusandersen@mac.com |
|
|
chilly.H tackar för länken och de underbara bilderna från Schweiz, trevligt att få se så många bilar på en gång och även studera färgvalet, informativt! mvh uffe/bildock |
|
|
Nu finns det en ny tråd under träffar. Så det är bara att sätta igång att anmäla sig =) \\\Linus linusandersen@mac.com |
|
|
Bor ni i Skåne? Åk då till Vikingatider i Löddeköpinge på Tisdagskvällar! (Lägg in detta i er kalender)! Varje tisdagskväll samlas motorentusiaster från hela Öresundsregionen för att beundra varandras fordon och umgås. Amerikanare, engelska sportvagnar, motorcyklar av alla slag och ålder, mopeder och flygplan, ja allt som går för motor kan beskådas. Tisdagskvällar från den 13 maj till den 23 september, kl 18 - 21 Fri entré, gratis parkering Butik och servering Min Z3: Länk |
|
|
Länk /Janne Min Z3. Länk |
|
|
Den blev jättefel... Här komme förhoppningsvis den rätta. Länk |
|
|
Jag kommer, men inte intresserad av bankörning i dagsläget. Mvh/Rolle |
|
|
Moderatorn hör du mig? Kan vi inte få en egen tråd: "Z-träffar och sammankomster"? Min Z3: Länk |
|
|
Hittade lite info om europa träffen i Schweiz ifall nån är intresserad att åka ner. Det skulle vara kul att dra iväg med ett gäng. Länk Lite från förra året på sid 6. Länk //Calle "M Needs No Gimmicks" Länk |
|
|
Chilly.h Ja det vore skoj, får jag ihop 10k tills dess så kan det vara möjligt, för 10k kostar nog en sådan utflyckt. mvh/Rolle |
|
|
10k låter nog som en ganska rimlig summa om man räknar in allt. "M Needs No Gimmicks" Länk |
|
|
Hej! Jag är nyfiken på hur det gick med z-klubb diskussionen i våras. Olli |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.