|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Hejsan. Det har nu kommit en ny programvara till 1 serie 3 dörrars. Så åk till eran lokala BMW verkstad och boka en tid för programmering. Så kommer felet att försvinna. MVH Morgan. |
|
|
Håller med om ovanstående, mjukvaran är felaktig. Nu finns ny mjukvara, men om felet kvarstår på bilar tilverkade efter feb-08 så får man vänta ett litet tag till. Tycker att mjukvaror som löser problem är bättre än "hårdvaror", slippa mekandet. |
|
|
Har fått lämna in bilen 2 gånger på 10 mån för att fönsterna lagt av. De ville uppdatera mjukvaran i bilen och sa då att det kan ta två dagar att göra det!!! Inte helt nöjd med BMW's agerande, och de kunde informerat om nollställningen med fönsterknapparna. |
|
|
Kan konfirmera att ny mjukvara löser problemet, i alla fall på min kärra. |
|
| Har samma problem, har varit inne på BMW verkstan 2ggr nu vilket gör att rutorna funkar ngn vecka till samma problem uppstår. BMW borde återkalla skiten och åtgärda. | |
|
Märkligt att problemet fortfarande finns kvar... :( Till mig sa de att det var ett mjukvarufel som skulle vara åtgärdat med senaste uppgraderingen. (Detta var sommaren -08). Som tur är har jag sålt bilen, så jag slipper det problemet nu. Åker en än så länge, bekymmersfri fyrhjulsdriven E34 istället, och jag saknar faktiskt inte min 120d ett dugg... :/ Mvh Johan BMW 323i 6-cylindrig körglädje |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.