|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Sitter kanon i bilen med mina 1,86 har iförsig stolen längst bak och så långt ner det går. Det enda som jag igentligen kan klaga på är att rutramen är på suffletten är lite i lägsta laget så man får nästa vika sig dubbelt för att inte slå i med huvet "M Needs No Gimmicks" |
|
|
när man kliver ur och in. "M Needs No Gimmicks" |
|
|
jerry: Vet du om att det går att höja/sänka stolarna elektriskt? Jag är själv 189 och har inga problem i Z3:an, (Jag har min stol längst bak och i botten) sitter betydligt bättre än i en Miata! Det är dock ingen bil man kör Europa runt med på bilsemester! Man kör inte Z3 för komfortens skull, utan för Go-Kart känslan! Min Z3: Länk |
|
|
Jag är 184 cm lång och sitter utmärkt i mina sportstolar. Däremot brukar jag få ont i högerbenet när jag kör längre sträckor. /Masten Gör mig glad, besök min blogg! Länk |
|
|
jag tycker att komfoerten är bra i z3:an skulle kunna åka ner mot frankrike i den utan problem \\\Linus |
|
|
Var ner till Ungern i sommras var inget problem alls med komforten satt hur bra som. Fast det vart lite varmt utan AC när det var 40°C utanför :) "M Needs No Gimmicks" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.