|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
takk for alle svar men kansje jeg skal prøve Bilstein Engine flush men hvor kan man gjøre det da? jeg bor jo i Eslöv er det noen som vet hvor jeg kan gjøre det? jeg har feilsøkt (motordiagnos) 6 ganger NÅ det er bare 1 feil som kommer opp (MISFIRE CYL 2) MISTÄNDER PÅ CYL 2......det er kun på morgen den skakar og sen fungerer motoren bra når jer (Reseter) Raderer feilen og feilsøker igjen mens motoren er varm så fins det ingen feil på bilen. Det er det som er merkelig (konstig)..... og jeg jobber ikke på theandersbil i lund...hehhehehe TAkk..... |
|
|
HEJ glemte å spøre Hva er HWA-element??????? |
|
|
HVA = Hydraulic Valve Adjusters/Lifters = Hydraliska ventillyftare/-tryckare. :) Mycket små oljekanaler som sätts igen av gammal olja --> ventiltick. Sorry - Off Topic: Inte ett ord om Auto-RX på detta forum än, märkligt. = Långtidsbehandlig av skitiga motorer, googlea arxco.com/no och Auto-rx. Har bara kommit 5 mil på min 700-milabehandling. Får se vad det ger. Chockbehandlignar som Wynn's och Omega samt Bilstein Engine Flush redan provade mot ventiltick. Någon som vet exakt hur trasig insugspackning låter? Ventiltick = psykbryt Hellre borsta katten än att kasta bort den. |
|
|
bmwpower26, Har du bytt ventillyftarna ännu? Blivit av med kallstartsproblemet? |
|
|
NEI Har ikke det solgt bilen for ca 5 månader sen. Men köpte en bmw 320ci -03 mill.9000 det er faen meg samma problem med dena også den skakar litte på morgonen også helvetes bil.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.