|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| vad ska man säga om detta Länk | |
| Han kanske bara hade tänkt att lägga en lackkonservering.!? | |
|
finns 328 i nya modellen? // M.V.H. Daniel |
|
|
Jänkarmarknaden brukar ha lite exotiska modellvarianter. Killen verkar ju något skevt på det, BMW-tak=kvinnokropp? Öh... Sechs macht Spass! 7:an: Länk |
|
|
Haha fantastiskt kul.. Speciellt att han hade gått och kollat på flera olika BMW och, hmm, hetsat upp sig själv.. för att sedan inte kunna hålla sig längre... Och ja, i USA finns två 3-seriervarianter: 328 och 335. |
|
|
"Finns 328 i nya modellen?" Den självklara reflektionen på artikeln från en sann BMW fantast ; ) |
|
|
Haha. precis. Ingen kommentar om den i grunden sjuka artikeln utan "328, finns den!?" :) riktigt roligt. |
|
|
Humorn kom in med Sprajjjs inlägg :) Det hade varit roligt att höra en kommentar på plats när det hände: "-Nej, dra mig baklänges, en 328:a minsann!"... AE |
|
| Roligaste jag läst på länge | |
| Man kan ju fundera på om det inte fanns någon 335:a i hallen, eller om han helt enkelt gick igång mer på den lite underlägsna lillebrorsan... | |
| Varför finns de flesta totalstörda personer oftast i USA ? | |
| jag undrar vad det är med e90 som tänder honom :P | |
|
Undrar om man inte fick sova på golvet om man kom med komplimangen "-Din kropp breder ut sig som ett biltak", där hemma :) En god portion fantasi behövs troligen för att se likheten.. AE |
|
|
Tallviking: nog för att det finns många störda personer i USA men i det här fallet var det en kanadensare på en mässa i Edmonton, Kanada...;) ___ //Ulf |
|
| Programmer: Hjälp. Det smittar tydligen också ! :-) | |
|
Bra argument för att kunna hävda, till fru och barn, att man själv trots allt är relativt normal!! |
|
|
tja, det finns olika sätt att visa sin kärlek till bmw, men tänker inte parkera min i närheten an honom ialla fall... Tillbaka till 328:an, va e det för motor i den, nån som vet lite spec?!? :) //Bjerser BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
det är motsvarande den gammla 231 hästar 330i motorn som de har i USA istället för 325 jänkarna skall ju ha mer vrid i sina motorer. 328 är det lägsta man kan få i USA samma med 5 serien där 528 är lägsta! When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Hehe Udo, det där är ju bara sjukt!!!!!! Men lite skoj=) "Vilken är din favorit-pedal?" |
|
| udo: ne fy fan va äckligt ahha.. vilka människor det finns | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.