|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
tjna om någon av er mot all förmodan behöver en bränslepunp så har jag en som bara ligger |
|
|
vart hittar man bensinpumpsreläet? BMW - När du älskar att skruva... |
|
|
soppapumps relät sitter i den högra boxwn under huven dvs den som man får skruvva upp. på min var det det relä som var längst vänster mot motorn. Sett ur bilens färdriktning. |
|
| Tjena hazse. Vad vill du ha för den i så fall och passar den till 540 | |
|
vet inte om den passar 540, men kolla det du så kan höra dig igen, den blir inte dyr........... |
|
| Tjena. Tänkte bara tala om att problemet blev löst till slut. Hade den inlämnad på bröderna pettersson i köping men de kunde inte fixa problemet, pumpen jag köpte på biltema gick ej att montera dit påstod dem. Jag fick hem bilen med samma problem fortf, men satte dit pumpen jag köpt själv utan problem!! Men den ville inte starta iaf, tills nu när jag hittade felet. När de hade satt tillbaka pump och allt därbak så hade de monterat slangarna fel så den pumpade ju åt fel håll!!! Inte konstigt de ej fick igång den, och de ska var auktoriserad bilverkstad!!! Jag skiftade slangarna och bilen startade direkt!! Fast nu funkar inte kupéfläkten ist så det ska tydligen vara nåt hela tiden. | |
|
hehe.. känns osm om att det är läge att idiot förklara säslkapet på den verkstaden. Men skönt att du fick igång den igen då. Gott Nytt!! |
|
| Jo tänkte åka dit sen och fråga vad de håller på med och ev kräva pengar tillbaka. DE tog nästan 1800:- för jobbet!!!!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.