|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
Riwa: Nu vet jag inte vad du vill byta till, själv vill jag ha svart men hittar inte det i "katalogen" jag hittade dock den kromade tex. Länken kanske hjälper dig att få en prisuppfattning och rätt artikelnummer. Om inte annat kanske du hittar det du söker med hjälp av länken. Länk |
|
|
Tackar. Har inte kommit så längt i tankarna ännu men svart är väl vad jag är ute efter. Trä är inte min grej. Föregående ägare har klätt mittkonsollen med kolfiber. Det är ganska snyggt men inte riktigt 100% finish på de plana ytorna. Kolfiber på ratten samt dörrsidorna är däremot toppensnyggt gjort. Riwa |
|
|
Ah! Kom just fram till att den delen av mittkonsollen som stör mest är konsollen mellan sätena. Den med varningsblinkers och handbroms i. Det måste ju sitta en likadan på varenda 3-serie E36. Kan det vara så? Riwa |
|
|
Riwa,Rollebolle, har också stört mig på mittkonsolen i träimitation, kan min bils lösning när det gäller "mellan sätena" vara ett alternativ? Se länk nedan. Hemmagjord variant av förra ägaren, och mycket skönt att luta armbågen på. //Janne Länk |
|
| Janne G: Snyggt, ser nästan ut som att han var en sadelmakare. I mitt fall är det just träimitationen som du också har som jag vill byta ut. Så i mitt fall är det nog bara att byta, Får leta lite på skroten tror jag. | |
|
Rollebolle: Tack, dessutom oerhört skönt att vila armbågen på (både för förare och passagerare), vadderad i skinn :-) Men visst jag vill också ha bort träimitationen som stör det övriga svarta i bilen. Du har även lite på ratten som jag tror du önskar få bort?! |
|
|
Blir nog ett par nya golv matter tror jag bestämt. Har har inget mer planerat än men det kommer väl. \\\Linus |
|
|
Limpsson: Inspirerad av mina? Kanske byta pedaler samtidigt? //Janne Länk |
|
|
Lite..kanske men jag slängde mina när jag vinter städade den... så jag har inga.. Nja pedalerna vet i sjutton \\\Linus |
|
|
BMW Patricia: Jag har varit i kontakt med BMW och den skall passa. Vet dock inte om det är möjligt på facelift modellerna men min skall det funka på. Slå en signal till Närmaste BMW återförsäljare så kan de säkert hjälpa dig med detta. |
|
|
Janne: Ja all träimitation ska bort och ersättas av svart. |
|
| Rollebolle: Helt rätt! Träpanel är så 90-tal ;) | |
|
Nu har jag kommit på en sak till ska fixa fälgarna \\\Linus |
|
|
Ska fixa en normal hötalareinstallation oxo. Verkar lite tunnt ljud för tillfället. Hämtade bilen i onsdags så har precis hunnit känna in bilen lite nu. Är det knepigt att få loss gallret i dörrsidorna för diskanter? Verkar vara tomma hål där innanför nu. Ska på total genomsökning på måndag morgon hos BMW verkstaden för att få bilen genomgången. Ska även se vad dom tycker om den beryktade CDV-ventilen. Riwa |
|
| finns det någon som tänker bygga om sin zäta åt det rejsigare hållet? .. kanske lite lättning och nytt chassi o lite trim? | |
| jerry: yepp thats me ;)... Säg så här att utgångs punkten är BMW Z4 motorsport, mycke ideèr kommer att tas från den... Ah fan nu har jag sagt alldeles för mycket. TRUT PÅ MIG! | |
|
Jag har en komplett mittkonsoll från en M-Roadster liggandes till ingen användning. Komplett med extramätare och allt. Är någon intresserad så blir den din för 2000:- plus frakt. Mvh Henrik |
|
|
soda: intresserad av din mittkonsol, det ligger en powerpost till dig. //Janne |
|
| riwa: här finns om demontering av dörrsidor: Länk | |
| Utmärkt! Tackar. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.