|
Sida 9 av 10
|
|
|---|---|
|
Supersprint Race är det enda som verkligen låter RIKTIGT bra på M3an, ett riktigt skrikande metalliskt ljud, inte det dova "brölande" ljudet som många system har. |
|
|
Hur låter supersprint race vid landsvägskörning? Blir det ett jobbigt högt ljud eller? =) |
|
| Knappt någon resonans överhuvudtaget, ännu en anledning att välja det! | |
|
Okej! Tack för svar! Lutar åt ett supersprint då =) Om man hittar nåt till hyffsat pris! 12-13 tusen verkar ju ganska bra om det stämmer. |
|
| Håller med Phoenix! | |
| Supersprint i all ära,, men Dixis är det f*n inget fel på, 5,7 kilo Titan... | |
|
Ber om ursäkt för mitt förra inlägga om pris på supersprint race. Jag blanda ihop dom.. Eisenanns bakre dämpare ligger runt 12 000spänn supersprint race bakre ljuddempare 18000-19000kr Hängde på min supersprint race dempare igår och e sjukt nöjd! Lite dovft morrande ljud på lägre varv och ett helt grymt metalliskt ljud vid högre varv!! Bensinförbrukningen ökade bra sen den kom på plats ;) Rekomunderar starkt =) |
|
|
Sa ju det, SS Race är det bästa! Jag köpte mitt på tyska ebay och betalade 13 :) |
|
| De va en bra affär! =) | |
| Nån som vill bli av med en supersprint race dämpare eller en GruppeM? =) | |
|
Enfeldt Länk Sen vet jag inte hur mycket det blir med tull / moms osv. |
|
|
Finns ett GruppeM ute för 10k Länk |
|
|
Ceroz, tack för tipset! Ca 13000 kostar den + frakt m.m. Tror man får en ny i sverige för ca 15000 så skilde inte så mycke ändå... BMW-Göran, tack du med, ringde på den annonsen. Men han KANSKE hade sålt hela systemet... Så får se ifall man får köpa slutburken eller inte =) |
|
| Någon som hittat något företag i Stockholms-området som säljer supersprint race? Till min bil då, m3e46. | |
|
Funderar lite på att prova följande Scorza Exhaust: Länk Länk Har fått grymt bra respons! MVH Johan |
|
|
Markuz >> Är du intresserad av bilen så är den till salu, och står hos mig om du är spekulant. Mvh Henrik |
|
|
Ta det via mail istället. Mvh Markuz |
|
|
Rättelse, PM:a istället. Man har tydligen inga synliga mail i sitt konto vilket jag glömt bort. Mvh Markuz |
|
|
då försöker jag få liv i den här gamla tråden! det är så att jag och polaren hade tänkt beställa nya dämpare till våra m3:or och vi har kikat runt en massa på amerikanska sidor, och tänkte få grepp om vilken dämpare som är "bäst" polarn hade tänkt köpa megan racing dämpare, för den är billigast! och jag velar mellan att köpa agency power eller rouge el diablo. men vet inte vilken av dom? finns det någon här på forumet som har några synpunkter? |
|
| utav dessa alternativ så hade jag valt AP, av den anledningen att utav det jag sett på filmer låter bäst, dessutom hade polaren ett sådant på sin, lät skitbra! Väldigt högt dock :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.