|
Sida 6 av 10
|
|
|---|---|
|
Jag har ett Gruppe M till salu. Min brors gamla M3:a. PM vid info. |
|
Filip_J |
Maxey: Du har Powerpost! |
| eller så ber man företaget att skriva ner värdet alt inte skriva ngt värde alls, då får man ett brev av tullen där man skall ange ett värde på försändelsen, skriv en skitsumma o spara i princip nästan 30% :-) har funkat för mig varje gång... | |
|
Det funkar ju bra prismässigt men det är ju om det händer nått det blir lite jobbigt. Dvs ingen ersättning.. Nu är det dock rätt ovanligt att det händer nått sånt men ändå :) |
|
Filip_J |
Snälla, nu när jag väl fått mina skattepengar från Norge som jag väntat på i evigheter måste det finnas någon som vill sälja sitt avgas till mig. Jag köper DIREKT om du har ett Dixis, SS race, GruppeM! Skicka powerpost eller ring: 070 - 209 48 29 Mvh Filip |
| Filip J: Hade du sån tur som fick tillbaka :p En annan får punga ut 11500NoKr :p | |
Filip_J |
Fick tillbaka 20 013:- NOK :) |
| Hur jäkla mycket skattar du? :p Och vilka avdrag har du gjort? :D | |
Filip_J |
Vet ej, men visst är det grymt? =) |
| jag får betala in 45 000 i skatt :-( | |
|
Vad spelar det för roll hur mycket skatt man får betala in eller få? Oavsett så går de ju jämt upp i slutändan :) De som får tillbaka på skatten har fått för lite övriga månader medans de som får betala skatt fått tillbaka för mycket övriga månader ;) // M.V.H. Daniel |
|
Filip_J |
Efter att ha lyssnat på alla clip på youtube blir det att beställa ett Agency Power, låter precis som SS race, och då får man fina titanslutrör med :) |
|
Fick tips om att peansweden säljer avgas..... Länk Länk Inte fått fram ngt pris i sverige ännu, semesterperiod!! Nån som provat bastuck???? Tydligen ngt tyskt märke, hittade på ebay nytt för 840 euro och catback för 1275 euro Länk |
|
Filip_J |
Har mest hört bastuck på E36, inget vidare fan. Köp ett Agency Power istället, då blir du den andre i Sverige med ett sånt efter mig ;) Länk |
|
Vad kostar Agency Power? // M.V.H. Daniel |
|
pg_ice |
filip: den där M3an på videon låter ju som en ko som skriker efter mat låter inte M3 E46 bättre än så ;)? |
Filip_J |
Tycker jag inte, låter ju iaf bra mycket bättre än bajsenmann som du ska köpa ;) Bajsenmann låter ju likadant oavsett vilken bil det sitter på. Agency Power låter nästan identiskt med SS Race och kostar $1080 + frakt, antigen $576 (2-5 dagar) eller $870 (1-2 dagar). Mvh |
pg_ice |
bajsenmann haha jo dom brölar ju också men bara på låga varv låter bra på höga varv. tycker den där låter för plåtigt nästan som nåt har gått sönder. ett dovt ylande ljud ska det vara |
Filip_J |
Kan ju knappast låta bättre om du frågar mig, här kommer en till: Länk Länk |
pg_ice |
låter säkert bättre i verkligheten svårt att få med ljud på film men ok på första filmen när den passerar kameran så låter det ju riktigt schyst andra filmen var ju inte mycket att ha ska man visa hur ett avgas låter så ska man väl dra på :) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.