|
Sida 4 av 10
|
|
|---|---|
|
GruppeM låter högre i verkligheten :). Offtopic dock Bästa ljudet på en bil = Ferrari 360 med Kreissieg Titanium :). |
|
|
Manegro Om du har vägarna förbi västerås på nån träff eller något är du välkomen på en provtur ;) Låter väre i verkligheten ;) Blagge djesi majstore :) |
|
|
Jo självklart låter det värre i verkligheten.Det var nära att mina fönster rasade när du åkte förbi mig en gång ha ha.. Cao 9-5 Aero MapTun Performance individuell 312 hkr 461 nm |
|
manonegro |
Ehh.. jo jag e såld, som näst på nykär :o) Jag bor ju mitt i stan i Uppsala så jag, ja behöver ju inte ens en bil egentligen. Kör bara för de e så sweet :o) Så det blir ju inte resor till jobbet två timmar varje dag med tanke på ljud nivån. O låter den ännu mer i vekligheten så är det Glatt taget, skall bli den trevligaste huvudverk jag haft, och dyraste förmodligen :o) Mina grannar kommer hata mig ÄNNU mer, men även det ser jag som en bonus. Janteknegare...Vet PRECIS hure kommer låta. "JÄVLA SVARTSKALLE, Nu ska han inte bara Synas, nu ska han Höras över hela jävla stan. I LOVE WHEN PEOPLE HATE ME :o) Nee så nuere bestämt tjejen dumpade mig i Januari så o ja hade tänkt modda den tidiagare men nu skall det göras me dunder o brak. TURBOCENTER skall trycka i en ESSTUNING 550 som står rakt i gatan, Vorsteiner GTS huv me "GÄLAR" kolfiber, CLS lucka, in me en SUB me... Allt ska va klart inom en månad. SMART? Nej, ABSOLUT INTE. Men som sagt, dör ja i den bilen så hare ändå vart min livs bästa investering och en Fantastisk dag. Kanske egentlien säger mer om hur patetiskt mit liv e just nu, men va fan. Man lever ju bara en gång o De Flesta inte Alls tyvärr... Mer pengar och jävelskap i mig än Hjärna må vara :o) men de Bjuder ja på. "-Defeat is Temporary, Giving Up makes it Permanent." |
| Haha det är rätta takter manonegro ;) Upp med lite bilder och info sen :) | |
manonegro |
Fråga, kan Nån Tipsa om vart Bäst köpa ett GruppeM? Beggat eller Nytt e skitsamma... "-Defeat is Temporary, Giving Up makes it Permanent." |
|
manonegro Mitt är 100mil gammalt (nyskick) och är till salu snart är du intresserad pm mig. |
|
|
Många/Några Gruppe M är falska. De låter inte som det skall och har en livslängd och en passform som är helt åt skogen. Dessa kommer från en kille i Kanada. Begär kvittens eller sök rätt på märkningen och hur det skall vara byggt osv. Köp DIXIS ist om du vill vara värre! |
|
| @cado, ska du köra raka rör nu, GruppeM lät inte tillräckligt nog för dig va ;) | |
|
p-car Hehe nej det verkar som om det blir bäställning på nya m3 sedan ;) Därför säljer jag den |
|
|
inte illa alls, gillar tanken med M3 sedan dock måste den vara utrustad med DCT/DKG och Ericsson Concept Kit Länk |
|
| tyvärr kah jag inte hålla med er där, tycker gruppe m låter förskräckligt. Ljudnivå är inte allt. väntar med spänning på mitt eisenmann | |
|
^^^ditto |
|
|
bmw_patricia Har du hört ett gruppe-m i verkligheten?? Jag har hört nästan allt och har haft på min bil supersprint race, vanlig supersprint, har en polare som har eisenmann, en annan hela vägen feritta inkl kattar, en annan har borla allt det där på en m3 e46. Alla dem som jag rabblade upp alla polare tycker att gruppe-m är i en helt annan divission jämfört med dem andra när man drar på och hör den i verkligheten. |
|
| eisenmann det är fina grejer men den låter i princip som orginal, inte större skillnad. lite högre ljud för man men inget man säger wooow det här måste man bara ha som med gruppe m, dixis, för de är inte från den här planeten så det går inte att gemföra. | |
|
TJena tjena. jag bygde mitt sportsystem med racekattar och allt från FERRITA. Och det vart ett grymt sound och ger ca 30 häst också. men det kostar ganska mycket också. men det är värt pengarna. Mvh Imola_M3 |
|
|
Imola_M3: vad hamnade priset på? // M.V.H. Daniel |
|
| imola_m3>> glöm det där med 30 hästar......finns inte en chans...dom flesta system ger ingenting förutom skönt ljud vissa system tom sänker prestandan..... | |
|
Imola M3, jag har också ferrita-system, och inte gav det några hästar alls :) (dock inte med kattarna som du har) bänkat. |
|
|
racekattar har väl 100-cell, annars får man väl 'Check Engine' med jämna mellanrum, originala cats har ju 200-cell hade 100-cell på min gamla Boxster men inte gav dom några 30hk men dom låter bra iaf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.