AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
80.929

Avgas M3 E46

Sida 3 av 10
Visa användare
1.010
cado
335iT M-sport
Steg 3
p-car

Den låter högt och vasst som bara den, nu är kolfiber insug från gruppe m på plats med så den låter änu vassare ;)
Visa användare
251
JWO
BMW 520d -11
Citroen C1 -07
Blir det så mycket skillnad med annat insug?

Mvh Johan
Ho
340
Houke
M3 CSL-03
1M-12
530D M-sport LCI
Ljudet från ett kolfiberinsug med öppet intag e hur ball som helst, men omappat så ger det ingen direkt effekt (någon häst på sin höjd).. Men ljudet går inte av för hackor ;)

Henrik
Visa användare
251
JWO
BMW 520d -11
Citroen C1 -07
Ingenting som kan ta som LMM osv med ett sådant?

Mvh Johan
Visa användare
601
p-car
03.5 M3 SMG
@cado: låter som du gör en italiensk enginere ;) (men GruppeM e ju basta)

jag gör allt för att den ska låta som en Porsche dovt&puttrig ;)
Jag har Dixis på min. Det skall bli ett rent nöje och en upplevelse att dra igång bilen i vår. Längtar varje dag precis som ni andra.

Visa användare
251
JWO
BMW 520d -11
Citroen C1 -07
Vem säljer Dixis?

Mvh Johan
I Japan eller i Usa kan du nog hitta Dixis om du har tur! Hörde att tillverkningen har upphört. Dock lite osäker!

Visa användare
251
JWO
BMW 520d -11
Citroen C1 -07
Ok, vore ju tråkigt isåfall när man nu ska köpa sig en M3 så känns Dixis ett självklart val efter allt man hört här på detta forumet.

Mvh Johan
Visa användare
601
p-car
03.5 M3 SMG
Agency Power
Länk
Länk

en kopia av SS race titanium, mer läsning på deras sida Länk

kan låta så här
Länk
Länk

Visa användare
251
JWO
BMW 520d -11
Citroen C1 -07
Såg en film på youtube, tror att det är samma system. Lät grymt iallafall, kolla filmen på länken:
Länk

Mvh Johan
Visa användare
1.010
cado
335iT M-sport
Steg 3
p-car

Vad har du tänkt för att få porsche ljudet dvs dovare och puttrigare??

Jag gillar pasta ;)
Visa användare
601
p-car
03.5 M3 SMG
Länk
bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
JWO>> det är inte samma, det där är solid design som dessutom är helt i titanium.....
Visa användare
251
JWO
BMW 520d -11
Citroen C1 -07
Ok, såg ungefär likadant ut iallafall, grymt ljud! Ljudet är desamma eller?

Mvh Johan
bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
agency power

Länk

Länk
manonegro
CADO. Länk

Jag var nästan på väg att göra en anmälan för publisering av Hälsovådligt material. DRAAAaa ÅT HEELVETE.... Säger jag bara, DEN LÅTER SOM den ska bita huvvet av precis vad som helst. DEN bilen skulle jag kunna köra ihäl mig o ändå tycka det va kul. Dom har väl samma Gruppe M i Gettaway STHLM 7, den låter också helt SINNESSJUK.

DET DÄR INSLAGET KNÄCKER ALL VIDARE DISKUTION I ÄMNET, GRUPPE M. Jag ska fan köpa ett DIREKT!!! Får ju vilken Ferrari eller Lambo o låta välstrukna kor gossar. Den där lät bara rent av HÅRJÄVLIGT... Sweeeet, soon my life will be fullfilled :o) Ska bara i me en ESS TUNING Komp 550hk och på me Vorsteiner GT Race huv me hjälar o cls lucka. Me ett GRUPPE M arsle på det så kommer den inge närvaro. Man kan liksom inte ifråga sätta det ljudet på något sätt... TACK!!! för klippet :o)
Ha
285
Hampus__
E46 323Ci
Haha, tala om att killen är tänd på Gruppe M, helvette vad jag garvade när jag läste ditt inlägg manonegro:D

/Hampus
Mo
460
Monster Femma
Ex M5 E39 Kelleners
manonegro
den låter mer i värkligheten, jag får nästan huvudvärk när jag tar en runda med cados bil, men den slags huvudvärk gillar man bara:)
har haft ett gruppe M på min m3a, sålde det för att dånet i kupén var olidligt, visst lät det schyst när man drog på, men annars så kändes det som att dånet skulle spränga hjärnan...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.