AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Import
13.215

Intersprint i Huddinge?

Sida 3 av 3
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Revisorn ska ju vara en oberoende part så det behöver inte betyda så mycket. Någon som kan kolla upp hur ägandeskapet ser ut i firmorna? Betydligt intressantare ;-)

Du har helt rätt i att det inte behöver betyda ett smack.
Men Stockholm är fullt av revisorer och då spekulerar jag i om det är en slump att det är samma revisor eller om de olika företrädarna förl bolagen har någon form av relation.

Har tyvärr inget företag så jag kan inte kolla upp noggrannare utan att personerna i fråga får reda på det.
Hej kör mitt första inlägg här på autopower lurkat runt här inne på forumet ett tag då det är dags för en BMW 5 serie E60 inom snar framtid.

Jag har kollat intersprint och det är två brudar som sitter i styrelsen sedan 2008-01-10
infosite sattes i konkurs i höstas styrelseledamöterna sitter även i Däck & fälg i stockholms styrelse och satt i styrelsen för Intersprint fram till 2008-01-10
Så kopplingarna finns där.
Hoppas att jag inte bryter mot några forumregler genom att posta dessa uppgifter.
Såg en Audi A6 Avant -06 på Blocket som såldes av en privatperson. Samma Audi dök upp på Blocket och Intersprint´s hemsida ett tag senare, och vips var den utrustad med S-line. Bra vinst säkert att limma fast 2 små skyltar... Snopet för köparen till den bilen.
Otrevligt bedrägeri!
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Dekaltrimning är väl en sak, men att inte se skillnad på om en bil är S-line eller inte som köpare, är väldigt okunnigt.

Trots allt kan ett Sportpaket, och en S-line efter en tur i verkstaden se lika ut för ett normalt öga.
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Notera att Intersprint i Huddinge numera heter Bilgaraget AB. Det är exakt samma billager, har inte kollat om det är samma personer än: Länk

--------------------------------
//Lövet
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.