|
Sida 6 av 9
|
|
|---|---|
|
Recept: 1 st. bil med maffigt ljud, gärna cab Ner med alla rutorna å ös igenom tunneln fullt ut på 1an o 2an =D |
|
| Lite åter till ämnet; Hur är det med oljekylare på sv.sålda 335:or? Har alla fått det, eller är det som i USA en redig röra å lotteri? | |
|
Tror det definitivt blev standard på alla efter Mars 07. Tidigare har jag läst att bilar utan sportpaket (mpaket?) saknade kylaren men jag vet inte om det bara gällde USA. Har inte haft några problem med överhettning alls trots höghastighetssprinter i Österrike i somras under 40gradig värme. Det enda jag vet som inte håller måttet för exempelvis bankörning är bromsarna, de luktade ganska bränt efter 3 varv på Anderstorp i somras. Hoppas de räcker med bromsbelägg mer anpassade för hård körning, att byta bromsarna helt blir så dyrt. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
| ok, så en bil utan oljekylare vid beställning idag är inte att räkna med.. skönt! | |
|
Okej! ---> Länk Var?! //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Oj! Tricksy picture yees, veryy tricksy..... =) Ekerö/Drottningholm, nånstans kanske!? |
|
|
Neeeee! Vi panorerar lite höger så får du gissa igen! Länk //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Stocksund med utsikt mot Bergshamra. Tävlingen är väl öppen för alla? ;) Mvh |
|
|
En del av mig vill skrika Stocksund, i Bastard-kommunen Danderyd..!! men det vore ju oförskämt :P |
|
| rob, nu är du oförskämd... klå mig medans jag postar... be om ursäkt!! | |
|
klart den är öppen för alla, så länge jag får försöka först... :P ;) Faktum är att jag var tvungen att kolla på hitta.se - tyckte vattentornet mot bron kunde vara bergshamra, men jag tror aldrig att jag har vart på den där parkeringen faktiskt.. |
|
|
rob_t_j72: Hurra rätt! Måste erkänna att jag åkte dit igår endast för att ta den bilden :-) Bilorientering är skoj! //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Jag e ledsen, men jag har slut på Bimmerpics, tyvärr..! Men jag fortsätter bil(d)rebusen, vart är vi nu då? Länk Ledtråd; Denna är svår! Har man vart där, så har man vart där och det är inte Stockholm! |
|
|
niu hoppa ja inn.. :) Gotland och förmodlingen Gotland Ring..?! |
|
|
cazorp: haha! men fan den där är ju omöjlig! //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
| Gotland är bra, dock inte Gotland Ring! Keep on ;) | |
|
Glömde länken!! Länk Samma plats, ny vinkel! ;) |
|
| nej du, kommer inte på vart... | |
|
ok, den kanske var lite för svår då... Det är fd. militärflygfältet invid Väskinde, Gotland - idag integrerat i riksvägnätet, dvs. 50 meter bred och 2 km lång, spikrak väg och så gott som otrafikerad - rekommenderas vid Gotlandsbesök!! :) Länk |
|
|
Denna rå? Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.