|
Sida 5 av 9
|
|
|---|---|
| Ja då så, då blir det kiosk på en 335i mao :) | |
| Ah, har hört att bröstfilé från Nintendo Wee skall vara något utöver det vanliga att servera.. ;) | |
|
Nu sörrö är de nya M3 replicafälgarna på! -> Länk Länk Länk 1-kronasfrågan: Vart på Lidingö är bilderna tagna?! Har varit RFT förespråkare tidigare men jag måste säga att det blev en jäkla skillnad med de nya icke-RFT däcken. Bilen är inte lika stötig, styrningen fram är lättare och den spårar mindre. Andra fördelar med nya däcken.. Bilen spinner inte lika mycket i tvåan längre :-) //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
VAnsinnigt snyggt !!!! Sommardäck ska det vara nu... :) på A gissar vi Kyrkviken ngnstans.. |
|
|
Ahh, bildrebus!!! :D Enkelt - Ekholmsnäsvägen.. ;) |
|
| Snygga fälgisar förresten, är det 19" vad ere för dimensioner på gummit? 4-5 varv med eltejp, typ? ;) | |
|
Haha, alla mina gamla L-Ö-vänner sitter nu på MSN å kör bildrebus med mig, bilden på bakdäcket luras ju rätt friskt (eftersom man inte ser vattnet som går mellan träden och huset.. klart bra jobbat Hillstreet! När kommer nästa bildrebus? kan du inte modda ngt imorgon + åka ut å plåta? :P |
|
|
Kyrkviken var ju nära men cazorp slog huvet på spiken! Folk blev jätteglada när jag parkade mitt i vägen och tog bilder. Det är 19 tum eltejp 235/35 / 265/30 =) Finns många kul platser på lidingö för bildrebusar, ska se vad jag kan hitta på ;-) //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Liidingö e bäst!! ;) Jag tror vi ska göra en BMW+bild-rebustråd, dvs. kriteriet är minst en bimmer + ngn plats, åsså får folk gissa =) Jag gör ett försök! ;) |
|
|
okokokok!! Vart är detta? (ledtråd: kranskommun) Länk |
|
|
cazorp: Kul idé! =) Djursholm? Asså kranskommun, det är ju ett par stycken. Kan du ge en hint? Jag gav dig ju lidingö :-P //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
näe, kranskommun e ledtråden - nu kommer bild #2 istället!! ;) Länk |
|
|
Känner igen huset men kan inte placera det alls. Nacka Strand? :-) //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
| Jäpp, Nacka Strand stämmer bra!! ;) | |
|
WOHOOO! Vad vann jag? En målarlåda eller Den lilla kemisten?! //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Njae, du vann väl tillbaks din krona.. -Grattis! ;) Ny bildrebus, vart e vi nuuu? Länk |
|
|
Oj den var svår. Med tanke på att du stannat så kan det ju knappast vara en vältrafikerad tunnel :-) Är det tunneln ner mot Finnboda varv? //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Hillstreet Tror jag såg dig idag vid Järva-Krog påväg mot Stockholm. Fy fan vad snygg bilen är! Både jag och polaren vart helt paff! när vi såg den. |
|
|
quote: Oj den var svår. Med tanke på att du stannat så kan det ju knappast vara en vältrafikerad tunnel :-) Är det tunneln ner mot Finnboda varv?] Dammit! Nu e jag ju skyldig dej 1: - ;) |
|
|
More: Tack det var snällt skrivet :-) Hoppas jag inte körde för illa. cazorp: Fan jag är ju bra på det här! Har inte kört den tunneln sen farsgubben hade en Audi V8 för hundra år sen, iofs var tunneln med i nån av GIS-filmerna tror jag? Kanske därför jag kände igen den. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.