|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Fruktansvärt vacker i vitt. blev helt såld när jag såg den......... BMW SEN BLÖJÅLDERN signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if | |
| Har ingen info. Men blev själv köpsugen! :) | |
|
Den skulle jag inte ha nåt emot. Nån som vill köpa en e24;) mvh Magnus Melkersson Sextrettifemman: Länk |
|
|
Synd att det inte var lite bilder på inredningen. BMW SEN BLÖJÅLDERN signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if |
|
|
Den är väl snarare lite lätt bebisblå än vit? Läcker i vilket fall som helst. /Masten Gör mig glad, besök min blogg! Länk |
|
|
Se där ja! Står ju blå på vv:s sida med. Får väl skylla på min kontorsbelysning.............. BMW SEN BLÖJÅLDERN signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if |
|
|
Frågan är varför den lakades om? Den har inte varit vit alltid om man ser bilden från motorrummet. M3 E30Länk |
|
| den är babyblå och itne vit... har varit till salu ett bra tag nu | |
|
Nån som kollat på den?? BMW SEN BLÖJÅLDERN signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if |
|
|
Seriöst, är den babyblå? Nog tycker jag den ser vit ut. Kanske överexponerade bilder... mvh Magnus Melkersson Sextrettifemman: Länk |
|
|
Jäkla synd att den är omlackerad, den är lackerad i veilchenblau från fabrik som enligt mig är bra mycket snyggare och dessutom ovanlig. /Masten Gör mig glad, besök min blogg! Länk |
|
|
förmodligen så att orginallacken lyser igenom och därav ser den lite blåaktig ut i vissa ljus. /mvh jocke Numera Jeep ägare. |
|
|
Jag är inte säker, men jag tror det är nån lila-aktig inredning i den här bilen. Väldigt "speciell" inredning isf.. |
|
|
Såg den där igår när jag satt och kollade runt. Den passar verkligen i den färgen! |
|
| S-n vad snygg! Synd man inte har garage så man kunde köpt sig en bil till... | |
|
Undrar vad han menar med "Bytes ej mot BMW 325,520,540,740,750."? Byter han inte mot just de modellerna eller är han inte alls intresserad av byte? Låter konstigt, varför just tacka nej till 520 och 540? Godtar han en 518 då eller hur menar han? __ Bilblogg: Länk |
|
|
Mugge: Jag skulle tro att han vill ha lite fler träffar på sin annons från "BMW-folk" som är ute på blocket och "kollar runt" :) Mvh Janne. |
|
|
jo det låter i och för sig rimligt. :) __ Bilblogg: Länk |
|
|
Det är nog som Janne säger, mycket vanligt i annonser och J****t irriterande! M3 E30Länk |
|
| Vitt är skitsnyggt på E31 (kolla mobile), bebisblått är smaklöst. | |
| bebisblått är helt klart en av mina favoritfärger,, älskar den men allt är ju en smaksak | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.