|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| En zinnober-rot med 24000 mil på mätaren, rätt okej karossmässigt, men lite pyssel, typ oljetyryck borta :) Känner mig hur som helst som ett barn på julafton!! | |
|
Då är det bara att gratulera! __ Bilblogg: Länk |
|
|
kul, saknar min enormt... men manuell 540 är nästan lika kul:) Mvh. Richard |
|
|
Hallå markus , det var länge sen :) Det vore mkt kul att se div bilder på nyförvärvet !!!! Billy aka Fantômas |
|
|
Helt rätt bil...schysst färg också :) Tänkt sälja min(tänkt länge nu :)),men vad göra utan min M535:a? Blir väl att sörja en smula, sedan försöka fixa de andra BMW:na i skick så att dessa duger till nå´t :) Mvh Janne. |
|
|
Tack för alla svar, ska ordna några bilder till helgen! Nu när jag synat den lite närmare så verkar den vara i rätt fint skick karossmässigt, ingen rost på fjäderbenstorn, innerskärm/front och skärmkanterna bak såg också bra ut. Såklart var det lite på framskärmens nederkant, mot sparklådan, men det är ju standard =). Däremot så syns det att bilen haft ungdomliga ägare med mätartavlor i härligt vitt, baslåde-hål och wunderbaum-doft som nog lär hålla i några decennier till. Förarstolen är sliten såklart, men i övrigt fräsch inredning. Färgen där är antracit-grå, med sportsolar med värme, stora färddatorn samt elglaslucka. Får se vad som händer, men den ska iaf INTE skrotas ned. Men ska du sälja din Janne? Verkar ju dumt :) Vem ska jag då heja på i sommar? |
|
|
He,he...Ja,hade ju nästan bestämt mig för att sälja 535:an istället för E32:an nu när jag har en "Svensson E39" att hålla ordning på också :) Men jag kommer nog att köra min 735:a med 750 front :) istället...hoppas att jag inte ångrar mig.. Håll utkik efter en diamantsvart E32 istället över "slätta" :) Mvh Janne. |
|
| Ja, det är klart att en E32 är mer praktisk, men om du nu ska göra dig av med din så får du gärna maila då jag nog är intresserad! Har ju sett den flera gånger så jag vet ju vad det är =) | |
|
markkus: Har tyvärr redan "lovat" att sälja den till en annan när jag då definitivt bestämt mig...men OM han inte vill ha den vid aktuellt tillfälle så mailar jag dig. E32 mer praktisk?...Nja,vete väl tusan.. till den körning jag har nu(mest stad) så är det ju tveksamt,blir ju INTE en roligare körning i alla fall :), men den är ju mer välutrustad och en skön vagn att glida runt med.. Mvh Janne. |
|
|
Markkus : Om du ev ngn gång ska sälja den zinnoberröda så hör av dej till mej.... Billy aka Fantômas |
|
| Kan vi inte bara vara nöjda med det vi har =)) | |
|
Flåt då att man frågade... Billy aka Fantômas |
|
|
Grattis köpte själv en M535i för 3 veckor sedan, Polarissilver. Det har varit en del jobb men den är snart klar. Det som imponerar på mig är vridet, helt underbar att köra. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Jag får ju nästan ångest när ni börjar prata M535i,haft min i över tio år nu och den har ju blivit som "en kär gammal vän" har jag märkt :) Hur ska jag kunna sälja nu då? ;) Mvh Janne. |
|
|
Billy: Men skoja ju ba :) Janne T: Du ska sälja då du inte kan ge den kärleken den förtjänar! |
|
|
markkus: Jag ger det han kräver av mig :) Nu i veckan blev det ett oljebyte med "dyr synteten",han gurglar så fint nu :) Mvh Janne. |
|
|
Markkus: Jojojo , fast jag tycker du ska sälja den... Hehe.. Billy aka Fantômas |
|
|
Har fortfarande inte lyckats ta några vettiga bilder på bilen, men däremot då jag ägnade mig åt googles bild-sök så hittade jag en bild på MIN bil :) Länk I dess forna glansdar, riktigt skoj faktiskt. Har för mig att jag sett just denna bild förut nån gång, förmodligen här på autopower! Mvh |
|
| e28orna är ju så sjukt råa asså... speciellt med några feta tyska fälgar med rejäl kant. mycket argare än e34orna! :( men tur att man har schnitzer kjolar! :) | |
|
markkus..grabben som ville ha M535:an förra året köpte den nu också,så tyvärr,såld nu :/ Har lite ångest...vad har jag gjort! Mvh Janne. |
|
| Janne T: Gör inget, har så det räcker :) Förstår din ångest, du lär ju knappast köra omkring i nåt fränare nu?!:) Är den kvar i Umeå? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.