AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
21.922

Mycket tråkigt besked - Paap Reeder avliden

Sida 6 av 6
mr
302
mr_majzoo
750iL, -90
usch då vad hemskt, har anat något, men inte mer :-(
Säger som ovanstående:
Vila i frid Paap
In
799
InfiniteObscurity
E61 520d -08
F11 520d -11
:( :( :( :(

Mycket mycket tråkigt. Kommer sakna hans inlägg i 7serie forumet.

Mina tankar går till hans vänner och bekanta.

Vila i frid Paap...
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Mycket tråkigt att höra.

/F
FR
4.317
FRIFART
535i-89 M-Tech
518i-95 Executive
318i-88 IS
Helt otroligt, först idag såg jag tråden att Paap inte längre finns med oss!!

Ofattbart tråkigt, alla människor är unika, men vågar nog påstå att Paap var nog en av de lite mer ovanliga och definitivt inte växer på träd.

Jag kände för en stund när jag såg annonsen otroligt mycket empati och sorg, trots att jag aldrig träffat honom utan endast växlat lite inlägg här på forumet. Det känns som en nära anhörig gått bort och känslan är konstig, men det kan bero på att jag förstår hur mycket han uppskattade detta forum och alla vi medmänniskor och entusiaster som delade hans intresse.

Jag är fortfarande skakad och lätt darrhänt och tänker på hans familj, hoppas de vet eller får reda på hur många som saknar honom och
vilken glädje han spred.

Nu kan man bara konstatera att vi ska fortsätta hålla på med vad vi gör och inse att livet inte alltid är självklart, i himlen vet man inte vad vi får med oss?
Visa användare
ProPro-medlem
712
maverick_750rr
E38 750iL -00
individual
F02 760Li -15
individual
E36 323Ti -99
individual
Har läst flertalet av hans inlägg om M70 och hade mailkontakt för nåt år sen innan jag köpte min 750.
Mycket tråkigt detta.
Vila i frid.
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Mycket tragiskt....vila i frid, tankar till hans familj.. :-(
sk
323
skåne
F07 530d GT -10
Bättre sent än aldrig...
Sitter här tårögd efter att ha läst alla inlägg, som jag jag till fullo delar.
Hade egentligen bara kontakt med Paap via forumet, och speciellt hjälpte han mig med att lösa problemen kring byte av övre trågpackningen.
Har haft enormt stor glädje, nytta och underhållning av alla hans mycket kunniga och oftast underfundiga och roliga inlägg under de fyra år jag varit medlem på forumet, oavsett ämne.
För mig som snart 65-åring känns det svårt när "ungdomar" går bort!
Mina tankar går till de anhöriga.
Och Paap, vila i frid!

Lars Franzén
manneman
Mina och våra varmaste kondoleanser till en frisk fläkt och hans familj. Vi kommer att sakna Paap.

Magnus Lorentzon
Alpina Club Schweden

BMW ALPINA B12 5,0 Länk
Visa användare
422
da_loof
BMW 750iA 1989
Mycket tragiskt för alla, familj, vänner och inte minst oss har på Autopower som fått hans stöd i våra probelm och felsökningar av e32:or

Mvh //M(arkus)
La
799
Lasse Kong
E-36 Touring 97
Beklagar sorgen han va en riktig profil härinne

Henke
M som i Motor
Da
639
Danjel
540iA Touring -03
Oj då! Vad är det jag läser???!! Riktigt tråkiga nyheter. Det var inte alls länge sedan jag träffade honom... Vilken chock.

R.I.P.

MVH,
Danjel (Fd. Dandelue)
Min bil:
Länk
Visa användare
741
fastEddie
VOLVO V60 D4 VEA AUT SUMMON 2014
Tillvaron har blivit tristare. Känner förlusten trots att jag aldrig mer än läst en del av hans uppfriskande inlägg. Människor som han uppfattar jag som sällsynta.Vem kan axla hans mantel?
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
Håller med fastEddie. Fastän jag inte haft någon 7-serie, eller hållt på och skruvat med de större maskinerna, så hade man glädje av hans humor. Det var någon slags generös prestigelös sådan, där han bjöd på sig själv på ett mycket varmt sätt. Sådana människor brukar ena handens fingrar räcka för när man räknar upp dom. Finns ingen ersättare idag på forumet i alla fall och det är väl det som är grejen med unika människor.
Visa användare
83
bmw_tom
BMW M535i-85
BMW 520D -09
vila i frid
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.