|
Sida 1 av 6
|
|
|---|---|
|
Jag har idag nåtts av det tråkiga beskedet att mycket uppskattade forumskribenten Paap Reeder avlidit efter en tids sjukdom vid en ålder av 61 år. Våra tankar är med hans familj. Paap gjorde drygt 7000 läsvärda inlägg på forumet präglade av en underfundig humor. Ämnen som låg Paap särskilt varmt om hjärtat var rondeller och diffbromsar. /Jan Söderman, AutoPower.se | |
kilroy |
Det var tråkigt att höra. Paap hade alltid glimten i ögat och försökte ofta vinkla frågeställningar på olika sätt. Paap var lite av en instutition på AP tillsammans med hasso och folke. Alltid trist när en gammal BMW-krigare faller ifrån, vi får ta nya tag. Mvh kilroy "Jag är inte bara dryg...jag är skåning också" |
kilroy |
institution skall det självklart vara...:) Mvh kilroy "Jag är inte bara dryg...jag är skåning också" |
|
Mycket tråkigt att höra. Han kommer att saknas här på forumet av mig. Flåklypa |
|
|
Paap kommer helt klart att saknas. Oavsett vad han skrev om så gjordes det på ett intressant sätt och oftast kryddat både med humor och ironi. ___ //Ulf |
|
|
Mycket tråkigt att höra... Misstänkte att något inte var som det skulle redan för ett bra tag sedan,men en sann entusiast och verkligt bra människa har lämnat oss. Troligen en av de få som dessutom verkligen kunde M70/M30 här i Sverige. Kommer att sakna honom mycket,men tankarna går till familjen nu.. Mvh Janne. |
|
|
Mycket trist! Alla tankar till anhöriga! In God we trust, All others pay cash/// |
|
|
Mycket tråkigt. Paap var en av detta forums absolut främsta skibenter anser jag, hans inlägg var välskrivna och alltid med glimten i ögat. De blir tomt i 7-serie forumet utan hans trådar om de ständiga skruvandet i 750n. R.I.P BMW CS #5139 |
|
| Oerhört tråkigt att höra. En sann tillgång både socialt och kunskapsmässigt har gått ur tiden. | |
|
Länk Instämmer med övriga, alltid kul att läsa hans inlägg. /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Mina kondoleanser till familj och nära vänner! Jag ser att vi båda registrerade oss för drygt sex år sedan på dåvarande BMWPower. Känns lite märkligt att han inte kommer posta fler inlägg på detta forum när man har sett hans inlägg dagligen. Mvh, /Wille |
|
|
Oerhört tråkigt att höra, Paap var en fantastisk fin och varm människa. Trots sin sjukdom hade han alltid glimten i ögat. Tankarna går till hans närmaste. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
... ... .. Saknar ord.. Blir verkligen tomt och dystert i 7serie forumet. Kommer att sakna hans humoristiska inlägg och alla E32 entusiaster här har mistat en stor kunskapsbank. Vem ska lära oss nu hur man jämför E39 M5 och E32 750 antispinn system? Eller korrekt sätt att ta sig omkring en rondell? |
|
|
Även jag vill framföra kondoleanser till hans familj. Mycket tråkigt. 61år är alldeles förtidigt:( RIP Min gamla pärla: Länk |
|
|
Trots att jag aldrig hade förmånen att prata med Paap i verkliga livet (sprang som hastigast på honom på en Knutstorpsträff för något år sedan, men det räknas inte) eller för den delen haft någon övrig direkt kontakt med honom, har jag förstått att han var en mycket speciell och varm människa. Hans obestridliga kunskaper och humoristiska inlägg kommer för alltid att leva kvar i våra minnen och på AutoPower! Tankarna går förstås till familj och till de som kände honom närmre - Vila i frid! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
Gemini__ |
Mycket tråkigt att höra, en mycket underhållande skribent med en stor portion humor här på forumet. Tankarna går till hans nära och kära, vila i frid. Mvh: Thomas |
|
Min värld stannade upp för 1 sekund när jag såg rubriken. Trodde inte det var sant... Vila i Frid kära entusiast och måtte de ha en M30/M70 i himlen som du kan skruva på! M V H Stephan Min bil: Länk |
|
|
Paap har genom sina kloka och humoristiska inlägg och gedigna kunskaper kommit att vinna en stor respekt hos mig. Jag kommer att sakna hans inlägg på forumet. Paap Reeders bortgång innebär en stor förlust för så väl AutoPower, BMW CS som BMW entusiaster runt om i Sverige. Mina tankar går till han närmaste. __ Bilblogg: Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Tack Paap för alla trevliga o vänliga ord och tankar och dina förmidabla foruminlägg. Jag är glad att jag träffat honom ett par gånger. Vila i frid. Länk Länk ///MVH Hasso Länk |
|
Vila i frid Paap. Du kommer att saknas stort i detta forum. Vill även jag framföra mina kondoleanser till hans familj och nära vänner. -Ingenting är omöjligt- |
|
|
Brommaplansrondellen har mist sin enda attraktion och forumet mist sin största producent av underfundiga inlägg! Aeternum vale Paap |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.