AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
3.769

Imorgon hämtar jag min Z4M Coupé!

Sida 2 av 2
Ser trångt ut, hoppas personen som kör skåpbilen är försiktig. Jag har ungefär samma situation, men med 2 pelare att knixa in mellan. Z3an slank ju in rätt lätt, men E46an är ju rätt mycket bredare och framför allt längre. Tur att det står en liten SAAB V4 bredvid så jag kan använda hans utrymme att gå på, vete 17 hur jag skulle tagit mig ut annars.

Jag tycker alulisterna i Z4 är helsnygga, behövs för att lyfta upp en i övrigt svart inredning.

GE, visst är HRE hjulen helrätta på en Z4. =)

/Fredrik
Trottoarkantshatare

Min 330i Länk
ni
200
nimaka
BMW 320iM Coupé -09
Andra bilden (tagen med mobilkameran):
Länk
grymmt grymmt snygg.. :D nu är man riktigt avis.. en riktigt snygg och cool bil du skaffat dej
bm
115
bmw145
530D-11 F07
116 -05
z4 coupe -06
Grattis , vi ses tyvärr inte i trafik i år , ställer av min nu i veckan , men det blir snart vår

gu
219
gunsnroses
Z3 3.0 Coupe -02
Ser kanon ut! Bara en sänkning och sen är den helt perfekt!

Bilen: Länk
Gemini__
Riktigt fin!
nimaka:
En kanonfin bil och en väldigt snygg färg.
Skulle dock bli väldigt nervös av att ha en så stor firmabil som närmsta granne..!
ni
200
nimaka
BMW 320iM Coupé -09
Clubsport: Jag vet! Men jag behöver inte oroa mig för dörruppslag iaf, eftersom han alltid åker ensam.
ca
130
carpenter
Z3M Roadster -97
Grattis till en skitsnygg bil, fan sån där måste jag ha om några år känns inte som plånboken pallar nu men om den rasar 80 papp om året så får man slå till om några år. Grattis
ni
200
nimaka
BMW 320iM Coupé -09
God morgon!

Hittade denna bild Länk när jag surfade efter info om MPH-mässan. Det är min bil!!! Bilden är tagen på förra årets MPH-mässa.

Kan för övrigt nämna att jag redan fått en skada. "Någonting" har gnidits emot höger sidospegel. :-( Verkar som att det går bort med lite polering dock...

Och så hade jag en fråga, kan man stänga av bältesvarningsystemet på ett enkelt sätt?

tg
92
tgneb
Z4 2.2i -04
Yes! Enkelt. Sätt på dig bältet! :-)
nimaka:
Enkelt men dyrt, BMW gör det gärna åt dig för minst en 500kr för 3-4 minuters jobb.
ni
200
nimaka
BMW 320iM Coupé -09
Jädrar. Ska ta ett snack med min säljare. Vill även ha "dubbel-blinket" när jag låser upp...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.