|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Imorgon åker jag till BMW Group Göteborg med min Mini Cooper S och lämnar de i min Z4M Coupé!!!! Kan nästan inte fatta det själv, men det hela började med att jag åkte till BMW förra fredagen i hopp om att få testa en M-modell (har alltid varit en dröm). Det blev ingen provkörning då, men jag fick provsitta en Z4MC och mina gamla Z4-känslor, som jag trodde att jag hade lyckats förtränga, väcktes till liv igen... (ägde en Z4 3,0 -03, som jag sålde i juni) Fick till slut min provkörning igår och som ni kan tänka er så var jag "hooked". Det hela slutade med att jag skrev kontrakt idag och hämtar bilen imorgon. Är så nervös att jag nästan inte kan skriva på tangentbordet... | |
| Hmm... Ville bara skriva av mig antar jag. :-) | |
Gemini__ |
Haha, lyckost där. Glöm inte lägga upp lite bilder på bilen sen när du har fått hem den. Grattis! |
| Jag ska lägga upp så många bilder att ni blir helt less på mig, precis som stolta föräldrar gör med sina barn! | |
| ehhe .. bara att gratulerra... berätta lite mer om den.. färg utrustning m.m | |
|
Interlagosblåmetallic M-sportstolar i svart läder (El med minne) Multifunktion i M-sportratt Larm Antracittak PDC Regnsensor Xenon Klimatautomatik Farthållare Hifi-paketet Tonade rutor + allt annat som är standard Det enda tråkiga är att det är "titan"-interiören och inte den i kolfiber... |
|
| Grattis grattis kul att du är tillbaka! =).... Måste lännas lite surt dock att den kalla vintern närmar sig :(... Men du måste ha fått den till ett bra pris antar jag? | |
|
Interiörlister brukar vara enkla att byta ut :) Stort grattis till en riktigt snygg och kul bil! Rätt färg också! |
|
|
Tack! Fantastiska Z4:an: Nejdå, jag är inte orolig för vintern, nu har jag ju äntligen en "vinterbil". :-P Skämt åsido har jag väl tänkt ställa av den, så det kommer att bli en lååång vinter. Angående priset så kan jag fråga er på forumet; vad tycker ni den är värd? Den har för övrigt gått 815 mil och är självklart svensksåld (av BMW Group GBG). |
|
|
Grattis till en superfin bil! Vad den är värd? Tja, du har inte så många options. Vilket man inte behöver på den bilen. När jag bygger mig en själv så hamnar jag runt 600" Och denna hamnade väl också där. Lite under kanske. Sen har den gått 850 mil. Du har prutat lite osv... Jag gissar på att du betalt strax under 5 eller precis över. Det är väl där den borde ligga... Jonas M3 E92 beställd! :) :) |
|
|
Antar att det är denna bil: Länk Grattis till en förhoppningsvis skitkul bil. Mvh Henrik |
|
| Skoj att läsa nubils-euforiska inlägg! Grattis! | |
|
Tackar tackar! Japp, som ni ser så var "utgångspriset" 476 tkr, vilket var det som lockade mig. Men den har Inte gått som Demobil utan det är ganska "känd" kille som ägt den (han byter bil ungefär en gång per år!!!). Hämtade den precis och nu står den i garaget på jobbet och jag räknar sekunderna tills jag slutar... |
|
|
Grattis till vad som enligt mig är en av dom skönaste bilarna BMW någonsin har gjort! Men jobbar? Ta ledigt och kör bil!! :-) |
|
| Jag hade nog flexat ut tidigt och kört hela eftermiddagen. Här nere i Malmö är det en härlig höstdag med torra vägar... | |
|
Hehe! Jag började på min nya tjänst 1 oktober och jag sitter bredvid regionchefen (som även är min chef), så det kändes inte helt rätt att sticka, speciellt med tanke på att jag redan varit borta ett par timmar på lunchen och hämtat bilen. Däremot så märkte jag vid 14-tiden att min chef satt och letade 335 Coupéer på Blocket och verkade j**ligt sugen! :-) Så vi stack till BMW runt 15:30 (igen) och kollade på några Coupéer tillsammans! Har kört monstret i typ 5 mil nu och är självklart fortfarande i extas. Känns som att jag har ingen som helst kontroll över bilen när jag gasar... (Det är alltså inte bilen utan Jag som är den svaga länken.) Men jag ska allt lära mig att tämja denna håriga best så småningom... |
|
|
Grattis till bilen. Bifogar en bild på en svart M Coupe att dregla över. Länk /Fredrik Trottoarkantshatare Min 330i Länk |
|
|
Fredrik M: Det finns bara en sak att säga och det är SATAN!! Nu blev jag enormt sugen på en Z4M Coupé... nimaka: Jag är enormt AVIS! |
|
|
Såhär såg det ut när den vilade i garaget inatt (notera det handskrivna p-numret på väggen bakom och att min plats egentligen är anpassad för en Mini Cooper :-) Länk OK, jag vet att det är världens sämsta kort (på alla sätt), men, jag lovar, jag ska ta några bättre snart. |
|
|
Hmm, måste ut och köpa trisslotter... :-) Den där pelaren ser ut att bli lite av en utmaning varje parkering :) |
|
| Mmm, verkligen. Men hellre en pelare än en annan bil! :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.