|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Själv är jag såld på vita biler, både före och ..efter hypen just nu :) Speciellt en 335 i vitt, det är ingen dussinbil ! Har du funderat på röd ? Riktigt snygga bilder på den 320'n !! |
|
|
Dom flesta vita 335'or jag sett på bild har varit riktigt snygga, men dom e90/e92'or jag sett ute i trafiken har inte gett samma intryck. Jag tror att det är delvis pga avsaknaden av mörka rutor men kanske är något annat |
|
|
Imorgon blir det beställning 335ix sedan Le Mans blå Paket : Comfort M Sportpaket (Fälg 194M, får bli vinterfälgar) Individual Interiörlist (Svart Pianolack) PDC fram & bak Belysningspaket Dragkrok Förvaringspaket Hifi Tonade rutor isofix fästen larm usb xenonljus Är 6FL USB-anslutning samma sak som IPOD stöd eller är det någon annan option? |
|
|
Det verkar ju bra, lycka till med prutningen :) Den enda USB jag känner till är iPod |
|
|
5700kr (3200+2500) för USB och prof-stereo, men inget seriöst ljudpaket? jag hade alla dagar i veckan bytt tex tonade rutor, förvaringspaket och belysningspaket (ingår redan till 90% i 6-cyl modeller) mot tex logic7. och köpt nån trevlig flaska 12årig Glenfiddich för femhundringen som blev över ;-) |
|
|
opps, missade att du valde comfort-paket (där dessa grejer ingår)...sorry lycka till med affären! |
|
| Visst valde du hifi pkt? Det låter bra! | |
|
hifi paketet ja... kommer nog försöka uppgradera basarna under stolarna för att få lite bättre tryck. Alternativt blir det bildator som jag har i E46'an idag med 7" touchscreen och utan original radio |
|
|
Då var den beställd :) Leverans i februari eller om man har tur lite tidigare |
|
| Grattis! | |
|
Min säljare ringde precis och informerade om att bilen är i sverige :) Så slutet på nästa vecka har man förhoppningsvis ny bil! =) |
|
| Imorgon blir det leverans! :) | |
|
Lycka till med sömnen i natt då ;) Själv var jag som ett barn före julafton... |
|
|
Tomas-: Dom solida lackerna har klarlack nuförtiden. |
|
|
Så mycket trevligare än förväntat! Dom nya sportstolarna är ju underbara, riktigt bra sidostöd (jämfört med E46 stolarna). Jag är mycket nöjd med allt! |
|
|
Kom på att jag glömt lägga upp nån bild på skönheten Länk Måste hitta nån lämplig sänksats, den är alldeles för hög nu. Längar tills sommardäcken åker på om nån vecka |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.