|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
"1ntensified Performance Orientation" undra vad det kan vara. en M version av 1-serien? | |
|
Hoppas, hoppas, hoppas! :) Du som har koll: E90 M3 skulle premiärvisas på mässan också, eller hur? Mvh, /Wille |
|
| hoppas på en version i stil med 318is e30 :D | |
| ja wille, den har premiär då med | |
|
Länk Fy S***m va den är grym!!! Alcantarainredningen skulle jag trivas med i min etta :) Droppa den svarta huven så är det en fullpoängare för mig! Mvh, /Wille |
|
| grymt grymt läcker... kolla den extra fenornva vid varsin sida av huven.. den har verkligen gjort allt för att den ksa likna 2002turbo... såg i alla fall väldigt grymm ut och en sådan ksulle jag lätt kunna tänka mig ... precis vad vi behövde :D en ny e30 verkar vara född :D | |
| ser ni föresten att tii är skrivit baklänges så att det blir rättvänt när man kollar i backspegeln.. precis som 2002 turbo :D | |
|
Denna skulle kunna få mig att uppgradera om den tekniska specen matchar utseendet så att det blir en riktig 1-serie CSL (lägre vikt, mekanisk LSD, bättre chassi och kryddad motor)! //Örjan C Min frilansarblogg: Länk |
|
|
Jag formligen älskar den... FAst skulle gärna se den i en version med ordinarie M-färger. Länk Snart skall även min lilla 1a stripas... Återkommer med bilder... en av er här på forumet VET hur den kommer att se ut... blinkblink... Min blogg: Länk Lite humor: Länk |
|
| Fan vad jag älskar när jag har rätt- nu fick vi svaret på min fråga, tii. | |
|
Länk Läckert med målade bromsok. Riktigt cool bil! |
|
|
Läs mer här: Länk Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
| det ända jag inte riktigt gillar är fälgarna... resten är perfekt.. snälla bmw bygg och låt inte priset stiga för mkt | |
|
Motorn borde snarare vara baserad på t.ex. 130 än på 135 för 2002tii hade ju inte turbo... Och mer rejsigt utan turbo :) 2002tii Länk |
|
|
Fälgarna är klockrena på bilen! Jag hoppas att motorn blir en hårdtrimmad sugis 2.5l fyra, då kommer denna göra succé! E30 M3 returns!! Mvh, /Wille |
|
| hittar inte så mkt fakta om motorn .. kan någon berätta mer om dne?? | |
|
Länk Blåa, vita, svarta färger genomgående :) Me like!! Misstankarna om en vässad 135 låter mest rimliga just nu tycker jag? Detta är ju "bara" en konceptbil än så länge. Mvh, /Wille |
|
|
ahh det var det coolaste på länge som BMW spottat ur sig. Tyckte 1 coupé såg lite halvtrist ut på första bilderna men detta... wow!! Men jag var först att spegelvända texten på 1-serien... :) Länk |
|
| Snacket går på Tokyo salongen. Det pratas om en N54 motor som utvecklar 340hk. | |
|
Grandy, har du fler bilder på den vita 1-serien med stripes på? Den var ju as cool :) |
|
| Den är grym!!! snyggaste BMW hitintills den nya E30 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.