|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Den är ju inte intagen av Omnibroker, det finns en ägare innan som tog in den 2003. Den är reggad på en person född 1948!? Mats BMW CS #5847 |
|
|
Kunds räkning När du älskar att köra |
|
|
Stephan- Varför var det där en oseriös annons? Vad har jag missat? MVH, Danjel (Fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
|
Kan tänka mig att: 1. Inget namn i annonsen 2. Man behöver inte skrika i en annons 3. Stavning 4. Telefonnumret ger ingen träff på hitta.se eller eniro.se. avskräcker en del spekulanter, och dessutom frasen "mätarkontrolerad av BMW" (inklusive felstavning) som man kan ställa upp ett par hypotetiska resonemang kring, men det kan säkert vara väl menat om säljaren trots "bmw 540" som säljarnamn är en privatperson som inte vet att det är ett rätt meningslöst test. |
|
|
Niklas, vet inte vart du har kollat. Annonsen innehåller inte frasen "mätarkontrollerad av BMW", jag finns med på både eniro och hitta.se samt att namnet står med i annonsen. När du älskar att köra |
|
|
owillix, jag uppfattade att "oseriös" syftade på den andra annonsen i tråden som din bil jämfördes med i ett inlägg! Alltså inte din annons. |
|
|
Niklas, ursäkta missförståndet. När du älskar att köra |
|
|
Tjena Olof! Kollade igenom din annons nu. Som de flesta har sagt så ligger ditt pris en smula för högt. Har själv kollat upp "privatpriset" på Teknikens Världs hemsida. Annars ser din annons bra ut. Fina bilder och skönt med nån som inte skriver ut irriterande texter som "Däcksparkare, testpiloter och TV4 behöver ej ringa". Jag är annars intresserad av en V8, fast i en 3-serie. Du vet nog vilken jag menar :-) "Kalla mig gärna kapitalist, men det är inte därför jag kör BMW" |
|
Conan999 |
Hej hur har det gått att sälja din bil? Själv har jag min BMW ute på annons nu. Bilen är i väldigt fint skick men går inte att sälja. Jag kommer i alla fall aldrig mer att köpa mej en BMW. Måste ju vara en av de minst eftertraktade bilarna på svenska marknaden? Conan999 |
|
Nej osäljbart är de knappast, även om en 530i E34 inte är den mest "heta" modellen.. Pris samt annonsens utforning med bilder etc. är väldigt avgörande om man får bilen såld, och till vilket pris. Skapa gärna en tråd och länka till din annons kan du nog få värdefulla tips, de finns flera forumskribenter som är duktiga på sådant BMW CS #5139 |
|
|
Hej, Jag har bilen kvar, priset är sänkt till 169. Det har varit ganska tyst, men å andra sidan är det väl knappast säsong. Tror jag har nån seriös spekulant nu, annars har jag också fått många "sista pris kompis" samtal sent på kvällarna. Men som sagt, jag har absolut inte bråttom att bli av med den. När du älskar att köra |
|
|
Pärlan såldes imorse, både nöjd (priset) och ledsen (bilen). Första "riktiga" spekulanten slog till. Nu blir det leta nytt, valet av märke är väl självklart! När du älskar att köra |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.