|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| Ljudet var helt ok, skönare än "vanlig" 4:a. | |
djspirit |
köp i tyskland där är dom as billiga men vad får man för pengarna det är ju trots allt det faktum att om en bmw är svensk såld så kostar den mer BMW: NO TURBO SHIT JUST REAL POWER |
|
325an är rätt trevlig att köra och ganska lagom stor som första bil. Hyfsad komfort och de känns bättre ihopskruvade än E36. Lämpar sig väl för turbo. (Viktigast för mig) Det är ju lätt dubbelt så mycket bil som en golf gti, så priset blir ju därefter. |
|
Crusty |
just det att den känns mer ihopa skruvad än E36 känns bra, tycker att E36 känns mindre bra framm till 95-96, däräfter känns dom taightar enligt mig. Gjorde BMW nån förändring på dessa modeller? |
|
Alpina b6 3,5S De e en E30 man kan pröjsa hur mycket som helst för! *burr* Har själv en 325 cab... Värd varenda slant! (50000:-) Mr EVO |
|
AMG |
Jag har kört min E30 i sju år utan några driftsstopp, den går och känns fortfarande som en ny bil, inget skrammel, ingen rost, snabb, tyst och bekväm. Den har automat med tre körprogram vilket är helt överlägset ihop med 4-hjulsdriften. När den var ny kostade den 330.000 kronor. I USA betalar man idag nära 100.000 för dessa bilar som nått kultstatus i t ex Idaho. Och vad får man egentligen för bil som är bättre under 100.000? 55.000 är alldeles för billigt för en av de bästa bilar BMW byggt... Egentligen ska man köpa på sig en av varje E30 325 i-modell, 2-d + Tour + Cab + en M3, en investering som motsvarar en ny Golf! |
|
Fina bilar, men Crusty har rätt... De är för dyra... Fast folk vill väl alltid få så mycket de kan och man är ju lite bunden vid sin bil... Pruta! köp min :) Länk det är iof en 85:a Du får pruta... Vill ju köpa motorcykel nu |
|
Crusty |
Finns det riktigt feta fronter till E30? Typ nån med stort luftintag? Var finns dessa ? Har typ kollat dom flesta styling firmor men inte hittat riktigt vad jag letar efter. "The Blue BMW" |
|
Finns en kille i USA som heter randy tror jag...Det är en blå 325'a med nåt paket på. Länk: Länk Finns 2-3 bilder på den där...Vet inte vad paketet han har på bilen heter. |
|
|
Rieger, den blå bilen har Riegerpaket. Mr C |
|
Erik_E30 |
ja säger bara kolla in www.mobile.de och importera din egen e30 från des hemland!!! och köp lite öl samtidigt p.s sidan går att få på svenska längst ner i högra hörnet e30 Power!!! |
| E30 kan med fördel köpas i Tyskland eftersom de generellt sett klarat sig mycket bättre från rosten. | |
|
Här är lite mer bilder på den... Samma spoilrar som jag har... :) (fett skryt)! Länk //Peter |
|
Crusty |
Erik_E30: Tack för tipset men, jag tror inte jag behöver gå in på den svenska sidan i och med att jag e 50% tysk och talar tyska flytande! Hade jag velat ha en bil från tyskland hade jag bett någon av mina släktingar fixa en, men jag tycker det blir bökigt med import! Man kasnke tjänar lite på det men hur mycket! ///Tysken |
bmw_turbo |
Jag har en skapligt billig 325:a till salu. Självklart överger jag inte e30! Jag bara säljer den ena för att lägga pengarna på den andra. Kolla här om du är intreserad: www.bmwpower.nu/powerborsen/bmw.asp?id=32567 BMW 320 E30 "Cartman Edition" -Liten, Fet & Ettrig |
Crusty |
Har faktiskt kollat på din bil innan men trott att den var såld. Priset är ju väldigt bra, men nackdelen är ju a-lådan! Drar den mycket soppa tänkte på 2,5l motor i kombination med en automatlåda? inte helt ointeressant! M.V.H Henrik |
Crusty |
bmw_turbo: Kan du maila fler bilder? Är lite nyfiken. |
|
man får vad man betalar för... har man bmw så ska det va sex burkar!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.