|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
hur fixar jag det,, tycker att det e väldigt fult ,med dom "gula angel eyesen" vill ha xenonliknade .. LED lampor funkar ju ej,, o sen klar glas dimljus,, med samma xebon look,, går det? .. finnsdet nån sida man kan köpa dom grejerna ,,ellerkanske to bygga själv,, tack för hjälpen.. ruLLEZ | |
|
Det finns något som heter Neon CCFL Angeleyes G7 .. Dom lyser vitt. Kostar ca 1500 kr /Daniel |
|
|
Rullez: Jag har CCFL Angel eyes 7000K på min 330Ci E46 och även Mtec dimljus lampor 4750K. Denna kombinationen är väldigt lyckad tycker jag då man får en xenon-look som funkar perfekt tillsammans med orginal xenon. Här finner du lite bilder på hur det ser ut... Länk Köpte mina AE hos Stylabilen.se och mina Mtec dimljusglödlampor hos Xenonkungen.se Dimljus i klarglas finner du nog oxå hos Stylabilen. Mvh Jimmy Länk |
|
|
tack jimmy.. har set att man byter ut den där"glamla" lampan som lysser upp angel eyesen, man byter ut hela delen liksom,, man bara tar ut den gamla delen o kopplar på de nya.. MVH ruLLEZ |
|
|
Det är nog något sånt här du söker "RULLEZ": Länk Finns kanske billigare i svensk butik alt. på eBay..? Till dimljusen kan du med fördel köpa de som "Jimmyboy" rekommenderar. Har själv sådana på min bil. Se min profil för bilder. Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
Jag var hos Xenonkungen idag och köpte deras angeleyes till e36:an. Verkar lysa väldigt starkt, och med väldigt vitt ljus, enligt uppgift 8000K. Jag återkommer när dom är installerade. BMW CS #5206 |
|
|
såg att man kunde byta lamphålaren till en i aluminum som lyser väldigt starkt..plug and play.. vart finns dom? kommer inte ihåg sidan,, tacksam för era svar boys ruLLEZ |
|
|
ingen som vet? ruLLEZ |
|
|
Det är cäl från Umnitza i USA eller liknande ställen. Men jag är tveksam till att det kan vara värt de 299$ som det kostar. Mvh ChristoferB |
|
|
Kolla på Ebay Köp o testa nån av dom billiga varianterna .Kostar ett fåtall dollar. Hade det på min E39 i över 1 år innan den såldes. |
|
|
CCFL hittade jag och beställde på www.tillbilen.se för 699.- Vedo-Medo-Fucker |
|
|
Hejsan. jag köpte mina på (ccfl) www.stylabilen.se Lyser med starkt och vitt ljus. Mvh Skalman |
|
| köpte mina via ebay | |
|
På min 323Ci köpte jag från stylabilen, men till 320 caben, på xenonkungen, och de sistnämnda lyser faktiskt bättre, och till halva priset. BMW CS #5206 |
|
|
christer silvén: På vilket sätt lyser dom "bättre"? Starkare? Vitare? Det låter ju bra med bättre o halva priset :) Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
tack för svaren.. men skulle HELST vilja ha plugg and play om ni förstår vad jag menar,, har HELLA xenon nu på en e39a. tack ruLLEZ |
|
|
Patrik_N! De lyser starkare, och möjligtvis även vitare. BMW CS #5206 |
|
|
Jag fick hem några CCFL angel eyes som jag beställde från england på Ebay. Någon som har en bra instruktion för hur man monterar dessa. Fick med en instruktion men den var så dåligt utskriven. Länk Länk |
|
|
PLUG and PLAY ! vart? ruLLEZ |
|
|
Jag beställde från umnitza. Grym bra kvalitet! Kolla här för bilder! Länk |
|
| Samma här, Har bara gott att säga om Umnitza ! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.