|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
klart kul att få lite ansikten till namnen. Lycka till med alla mek så syns vi nästa gång. |
|
Richie L |
Foo Tur du sa det där om mitt dåliga framdäck. Rullade in på macken och fyllde på med luft. Däcket var ju nästan tomt!! Hoppas det håller sig så man inte råkat ut för någon jobbig "pysare". Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! BMWCS #04797 |
|
Strongt att ni var några som tog er till Brostugan trots dåligt väder. Jag valde mellan Brostugan och montering av Simonssystem och då vädret sög blev det Simons som drog längst stickan. Hoppas på bättre väder kommande onsdagar! Länk |
|
Richie L |
Kan säga att det var vi bimmer folk och polisen vid brostugan. Vädret sög nått enormt men trevligt var det. (som vanligt!) Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! BMWCS #04797 |
|
Jag hade också en trevlig kväll. Fast när man såg edra bilar blev man än mer ivrig att få bilen lackad o klar. Jag blir lite besviken på Polisens uppträdande bara. När jag ringer Polisens radio och begär polisassistans vid någon händelse på Karlberg, då är svaret att de kommer när de har tid. Tid har de däremot tillräckligt för att lägga stora resurser på ett fredligt möte med bilentusiaster en regnig onsdagkväll. MVH KJELLEN |
|
|
Fast de hade ju bara tre bilar och en MC ute vid Brostugan igår, det är väl inte resursslöseri? Utslaget på antal bilägare gick det väl en polis på var femte bilist lr så... suck =/ Trevligt var det dock! //Koffe |
|
Richie L |
KJELLE Prata inte om lackering o dylikt....... Snacka om att man fick griller i huvudet efter att ha sett edra bilar. Hur ska man få råd med allt? Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! BMWCS #04797 |
|
Trevlig liten träff igår trots vädret... Frågan är bara vad man ska säga om lagens långa arm & dess småaktiga beteende....!? Känns ju skönt att se sina skattepengar användas till att anmärka på reg plåtar.... På plus sidan kan man ju iofs se det faktum att nu behöver jag inte ha någon nummerplåt på en månad *skratt* Väl mött nästa gång, hoppas på bättre väder bara ! När du älskar att köra !!! |
|
|
Måste bara säga ett litet ord till polisens försvar. Det är ju inte den enskilda polismannen som beslutar om att åka till Brostugan utan det är ju något som beslutas på högre instans. Om polismannen sen är nitisk och jävlig är det nåt han får stå för dock inte att han befann sig på den aktuella platsen. www.malte-racing.com |
|
|
Biffen: De var väl rätt schyssta ändå som bara varnade dig... Volvon med röd skylt fick ju böter! Tror "nsxtas" (Röd NSX) oxå fick böter, fast han hade ju å andra sidan ingen skylt alls fram =) //Koffe |
|
|
Jodå, konstapeln var rätt OK ! Det är ju inte polisens fel att lagen inte delar mina åsikter om regplåtar. Volvon hade ju röda, Hmmm undrar om man kan air-brush tona plåtarna fjordgrå....!? Bokade besiktningstid idag, så nästa träff åker jag nog på att tejpa fast orginal plåten om jag inte lckas få vägverket att ge mig en liten. När du älskar att köra !!! |
|
| Varför ska man ha en liten nummerplåt? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.