AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
1.932

Stockholmsträff på Drottningholm Onsdag 1/5

Sida 1 av 3
jo
232
johanaxelson
3.5 CSi -74
330dA kombi -03
R1100S - 02
Iofs inte bara Stockholmare, alla är välkomna.

Se nu till att masa er dit så många som möjligt.
Det finns väl inga ursäkter egentligen?

Vädret skall vara mulet men med upphåll.

Vi syns vid första parkeringen (asfalterad) klockan 17:30 för vidare transport mot Brostugan !

Se till att putsa ordentligt nu.

Johan
Ko
663
Koffe
320iC -93
Hehe... du är inte lite sugen du =)

Förmodligen ses vi där!

//Koffe
Tja!

Kanon att du skrev ett "tydligt" inlägg! =) Nu får vi hoppas att många hinner läsa det =) Jag kommer säkert! Synd bara att man inte hinner få bilen klar. Den ska lackas på tors och sen ska jag montera M-CONTOUR! =)

Vi ses på första parkeingen! =)

///Toby

P.S Hur blir det med filmning??? Någon som har DV-Kamera???
jo
232
johanaxelson
3.5 CSi -74
330dA kombi -03
R1100S - 02
Koffe: tyckte det var lika bra att lägga in ett nytt inlägg då det andra hade lite oklar rubrik.

Sen vet man av erfarenhet att det är lika bra att jaga på folk så nåt händer.

Har "bara" digitalkamera som tas med tyvärr ingen DV (ännu).
-:BeeMWe:-
Undra hur många som kommer köra lagligt... Lär va dåligt bakfull...

fo
242
foo
328iC '96
foo kommer också vara där men med backspeglar den här gången ;)

/foo
fo
242
foo
328iC '96
Det vore schysst och samlas vid Karlberg någon gång. Speciellt om vi skall filma och fota. Slottet är jäkligt schysst på sommaren.

/foo
Håller med! Karlberg vore coolt! Å sen kan man ta en Cruise i Djursholm nere vid vattnet! Cool film det lär bli! =)

Ses snart!

Mvh Tobbe
Dino
Vilken parkering pratar ni om ?

M-MotorSport
Den vid pressbyrån... Eller??? =)

Mvh Tobias
Ko
663
Koffe
320iC -93
Dino:

Den du var inne och irrade på förra gången det var träff vid slottet =) D.v.s. den som ligger _innan_ slottet om du kommer från Brois...

-:BeeMWe:-:

Det är väl en fråga om prioritering? Kalasrak tisdagkväll å en soft onsdag framför TVn, lr städad Valborg å ytterligare en BMW-träff =)

(Måste säga att valet är lite halvknepigt för mig, det är ju trots allt den 3:e träffen för mig i år, fast bara den 1:a Valborgsmässoaftonen =)

Parta lugnt imorrn om ni ska komma, tänk på att farbror blå _alltid_ har kontroller vid Brostugan på onsdagar!
(Fast egentligen ska väl omdömet säga ifrån, å inte polisen... )

//Koffe, din moralkärring i partydjungeln...
Dino
Tack Koffe .

Tobias så vitt som jag vet så fanns det ingen Pressbyrå där eller ?:D

M-MotorSport
Inte vet jag =) Har bara för mig att det fanns en vid sidan av vägen där ngnstans! =) Koffe ta dig i skinnet nu å häng på till Holmis! =) Kommer också partaja, men kommer iallafall =)

Mvh Tobias
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Jag har en god relation med skolchefen och stabschefen på Karlberg. Om vi vill göra en seriös och städad visit så kan jag säkert få till stånd en sådan i sommar. Det får dock inte vara några buskörningar... Jag vill gärna fortsätta jobba där :-)
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Har dv kamera...
Om jag minns rätt så är det en pressbyrå precis innan slottet på Drottningholm, tag vänster direkt efter den så hamnar ni på den asfalterade parkeringen. Om man inte nyktrat till så pass att man kan köra bil lagligt vid 17:30 kanske man bör ta sig en funderare över sina alkoholvanor :)

Länk
Dino
Jag tänkte bara kolla i och med att det är en röd dag o de flesta är lediga så är det väll inte så mycket trafik heller kan vi väll träffas litte tidigare medans det är ljust ute och Cruisa litte i Vackra City :) , som raggarna ungefär :D vad säger ni om det . inga på hopp nu bara tack.

M-MotorSport
Tja Dino!

Ja e på att komma tidigare! Då kan vi ju filma en del. Men det gäller då att alla hinner. Vad tycker ni??? Ska vi köra på 17.30 eller kanske 16.30??? :-/ Bara ett förslag!

Mvh Tobbe
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Bara jag slipper lämna bilen obevakad så är jag med. Tid för installation av billarm + immobilizer är satt till 13/5 så dessförinnan får bilen bara stå i garage.
Tobbe, fika på Karlberg innan?
Kjelle, varför inte! =) Visst!

///Toby M Power ;-)
fo
242
foo
328iC '96
får man vara med på fikat också?

..eller nehej.. nädå =)

/foo
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.