AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
1.933

Stockholmsträff på Drottningholm Onsdag 1/5

Sida 2 av 3
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Skaru träffa familjen?

;)
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
foo, hör av dig på min mobil under dagen. Jag tänkte ta med en korg och fika vid Bryggan. Tror säkert att jag kan få P-tillstånd för åtminstone 5-10 bilar.

MVH KJELLEN

Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Jag Kan väl grilla lite mackor och blanda upp lite hederlig hallonsaft i plastmuggar, så tar vi en fika där?

MVH KJELLEN

jo
232
johanaxelson
3.5 CSi -74
330dA kombi -03
R1100S - 02
hojta gärna till om ni skall förbi karlberg och när, kan vara kul.

johan
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Okej, parkering sker till höger om flaggstängerna med fören mot Karlbergskanalen. Endast BMW-bilar får parkera där, övriga bortforslas till Ropsten...
Observera att det är ett Militärt område, FM's mest anrika slott - så framför fordonet med stil!
Jag grillar lite skinkmackor och tar med mormors hemlagade saft :-)
Kl.16-16:30 ?

MVH KJELLEN

Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Förresten; Är det någon som har en sats låsbultar att sälja mig så får han/hon gärna ta med dem ikväll.

MVH KJELLEN

Dino
Hoppas att mitt huvudvärk försvinner till ikväll :(( ,
Så ska vi ses vid Drottningholms parkering "asfalterade" Kl 16 eller ?

M-MotorSport
fo
242
foo
328iC '96
tjena!

Jag kommer till Karlberg kl. 16.00. Förhoppningsvis är vädret fortfarande ok då. Det skall tydligen mulna på lite till kvällen.

Dino: 17.30 är det samling vid Drottningholm. Powerkjell har en liten tebjudning innan vid Karlberg.

/foo
Dino
Tack foo , det var inget nytt att jag råkade missa nånting igen i inlägget .

Men vart i Karlberg ska vi mötas då ?

M-MotorSport
Jag kommer till Karlberg slott ja me! =) Ska ut å tvätta bilen. Den ska ju framföras med stil som du sa Kjell! =) Själv mår jag kanon efter en lyckad fest igår! =) Lite halv seeeg bara ;-)

Mvh Tobbe
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Dino o alla andra; parkera med fronten mot kanalen, till höger om flaggstängerna. Jag har lite grillade mackor och sånt i bagageluckan...
rw
25
rw
318is Coupe -94
Antar att det inte blir något nu när det regnar.

Om regnet slutar till 17.30 kanske man kan ta sig till Drottningholm, eller?
fo
242
foo
328iC '96
Jag har bil, så mig spelar det ingen roll om det regnar.

Brostugedelen kanske inte blir av, men väl Karlberg och Drottningholm iaf. Om det regnar kan man alltid ut och gasa på någon kurvig liten stump.

/foo
jo
232
johanaxelson
3.5 CSi -74
330dA kombi -03
R1100S - 02
Bra sagt Foo, en riktig man med en riktig bil tål lite vatten.
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Jag kommer inte förrän 16:30. Får ju för h****e inget svar på någon av era telefoner!!!
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Jag beklagar att det inte blev något på Karlberg, men hela iden med MHS Karlberg spricker när himlen släpper regn...
Jag fick iaf tag på Tobbe, Koff, Marcus o foo. Önskar att jag hade Dinos nummer också. Hoppas att han inte åkte dit i onödan.

MVH KJELLEN

jo
232
johanaxelson
3.5 CSi -74
330dA kombi -03
R1100S - 02
vi var 3 stycken där, jag rw och nån till.

Jag åker ut till Drottningholm i alla fall till 17:30.

0701-893313

johan
fo
242
foo
328iC '96
johan: det var mig ni mötte vid parkeringen. Jag var nere och kikade om någon hade kommit. Hade precis pratat med Kjell och avblåst det hela. Otur med vädret ;(

Vi kommer dock ett par stycken till Drottningholm. Kjelle har precis ställt på bilen så han vill ut och köra bil senare och det låter lovande.

/foo
fo
242
foo
328iC '96
Hej!

Det var trevligt som vanligt på träffen ikväll! Kom hem precis och tre timmar i regnet är inte illa ;)
Trevligt inslag att kila in till Brostugan för en kopp kaffe.

Har en känsla av att allt det här minglande kan få negativa effekter på ekonomin. Det är alltid nån där som gjort något man definitivt måste ha. Från den där lilla plastbiten till respiratorn i motorutrymmet.

Kul är det iaf.

/foo <= med backspeglar den här gången ;)
rw
25
rw
318is Coupe -94
Tyckte också det var trevligt att träffa likasinnade och utbyta erfarenheter. Hoppas på lite bättre väder nästa gång bara.

Håller med dig foo, det där med ekonomin.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.