|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Mors! Snackade med Peter Ilis nyss, han som hade den fina E46 M3:an på träffen i lördags. Vi kläckte en liten idé om att utveckla nästa träff lite. Vad sägs om att mötas upp någonstans (kanske samma ställe som sist) och sen köra en gemensam tur någonstans, kanske till Vaxholm eller likande och äta en bit medhavd mat på vägen? Om någon känner till en underhållande väg så lägg gärna upp förslag här. Låter detta som en kul idé? :) /Klas | |
| De låter som en super grej..Missade ju i lördags så man är ju extra taggad...Hemma hos mig regna de hela lörd.Men ni verkar ju ha fått en skaplig dag.Fortsätt att spåna.Nästa träff missar jag inte.... | |
|
Det hade varit kul att se några fler cabbar nästa gång. I lördags var man ju ganska ensam om detta. Mosse, det verkar vara en bra idé med Vaxholm. Man borde nog reka lite innan eftersom det är svårt att hitta en stor parkering i Vaxholm (ganska kört om vi inte startar vid 7.30). Kanske något precis vid Bogesundsbron jag fick för mig att jag pratade med någon om detta i lördags. Hursomhelst, antar att då fortfarande har kvar listan med intressenter mosse så info kan gå ut den vägen plus att nya som vill hänga på mailar dig för att kommer med på listan. |
|
| Sammbandsofficer : Mosse ;) | |
| Låter kul. Var ju trevligt i lördags synd man inte hade M5an med sig men den kommer på nästa tillställning. Mosse får arrangera något. Låter kul med en utflykt. | |
|
Tjena, ja, det var trevligt i Lördags, jag kommer gärna med på en utflykt.... jag lovar att komma med en tvättad bil nästa gång :) // Micke |
|
| Mosse har intressant mail på sin hotmail adress! | |
| Min cab dyker garanterat upp nästa gång..Hamann utrustade m3 förra lörd borde vara klockren.Han måsta dyka upp igen. | |
|
Tjenare. Jag kommer också om det inte är så tidigt. =) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Rex: Jag kommer. :) |
|
redestad |
Hej! Är nybliven M3 ägare och tycker era små utflykter låter kul. Skulle va kul att höra lite mer om hur det varit och om det blir fler tillfällen. |
|
Peter, mosse och övriga. Har vi finderat på att göra något under sommaren bör vi väl ta och bestämma ett datum rätt snart. Tycker det vore trevligt att få ta en titt på Peters igen ifall man kan hitta något man vill ha själv. Hade inte fokus på samma sätt då jag hade cab:en ..... Några idéer på tid (och kanske även plats) |
|
| Detta låter roligt, men jag får nog avstå tills dess jag får bilen... för man blir väl lynchad om man kommer i en 740? (Volvo, alltså...) Förresten, hur många stålgrå M3'or har ni sett? När jag varit ute på vägarna har jag spanat, men hitintills aldrig sett nån! Kommer jag att vara ensam om detta...? *s* | |
|
Vadå för träff? är vem som hellst välkommen välkommen eller? Livet börjar vid 300km/h |
|
|
BMWCoupe Såg en i morse. :) De verkar dock vara lite ovanliga. Skulle vara trevligt med en M och Alpina-träff snart. Vad sägs om lördagen den 21:a Juli (om en månad)? |
|
|
Om ni ska ut till Vaxholm så kan jag rekomendera er att ta den sista biten ut till Vaxholm via Bogesundsvägen. Ökänd väg bland motorcyklister och fartdårar, kurvig och fin. Akta er för 90graders högersvängen bara. Ser ut som en skön kurva att trycka på i, men den har en förädisk knyck mitt i kurvan som kan vara jävligt svår att hantera. Många dödsolyckor i den kurvan. Ha de så kul! Kanske ser er därute..... |
|
|
21 juli, verkar OK. Vill ju lite noggrannare kolla in dina add-on's från Hamann. Kanske en liten off-line diskussion med mosse för att bestämma lite mer var och hur för att sedan gå ut med mer info? |
|
|
Tjenare grabbar! Jag är osäker på om jag är i stan så mycket i sommar, så det vore kanske bra om någon annan styrde upp detta. Men kan jag så kommer jag, med mina fula originalfälgar.. /Klas |
|
|
CoolBlueM3Coupe: Använder du msn? |
|
| Nej, Yahoo Messenger | |
| Peter, du har mail ... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.