|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
I lördags så var det "någon" som repade sönder hela högersidan på min M3 -99. Den var helt perfekt i lacken innan detta. Tror att jag vet vem som ligger bakom. Hmmmm. ---> M POWER <--- | |
|
Hämnden är ljuv! who dares wins... |
|
| Jag lider med dig. Jag har också råkat ut för det för ca 2 årsen, så jag vet hur det känns:-( | |
|
Hur fan kan du ställa bilen ute.. En sån bil får inte behandlas så.. Måste få värme o kärlek (garage).. Fan också synd o repa en så fin bil.. |
|
|
Avundsjukan når nya höjder. Hoppas det löser sig. MdG, Klaus. |
|
|
Faaan va surt... Den som var så j*vla fräsch! Man blir ju bara så less... Svindyr självrisk oxå kan man tänka? Hoppas du hittar nåt bevis på att det är din tilltänkte gärningsman... Vad du bör göra då tänker jag inte ens nämna här! //Koffe, som ber om ursäkt för kraftuttrycken... och lider med dig Peter! (Finns det nån möjlighet att få se filmen från Lunda förresten?) |
|
|
m3efl Ja var ca 20 meter från bilen när det inträffade... Lämnar den inte hur som hälst.. Koffe... Har den bara på band än tyvärr.. ---> M POWER <--- |
|
|
Men när det är sabotage, kan man inte få hjälp från nån fond som finns. Brottsoffersfonden eller nått sånt??? -ridern- 525i 1990 24V |
|
|
Jag säger bara en sak, avundsjuka dårar som inte kan hålla sig i styr. Hade samma problem med min förra bil. Vet själv hur det är så jag lider med dig. //Schnitzer |
|
|
Såg du vem det var ?, Har du pratat med honom ? Ganska sjuka människor handlar det om. De har kunnskapen om att det är en trevlig bil, men istället för att beundra den så vill de förstöra den. Till vilken nytta ? Jag har svårt att se logiken bakom, det är ju försäkringsbolaget som åker på den största smällen ? Skulle gärna vilja veta hur de tänker.... |
|
|
har lyckats slippa allt sit (garage bil), men det kommer väl en dag då en avundsjuk @*/+#&¤2! ska på den och göra nåt dumt, men då hoppas jag att jag ser denne och då ska jag @*/+#&¤2!@*/+#&¤2!@*/+#&¤2! tio gånger om och sen @*/+#&¤2! en gång till tycker att du med ska göra så om du får tag i personen ha det bra(om det nu går?) ///Kör så det ryker, men inte från motorn =0) |
|
|
Man blir rädd när man läser sånt här, lär inte vara första bilen killen repat heller. Koffes linje är den som gäller... |
|
|
M-pire: Jag menade förstås att peter skulle _tala_ personen ifråga tillrätta =) (Vill ju inte uppmana till våld, det löser sällan några problem =) Fast det var väl det du oxå menade! //Koffe gone soft =) |
|
| Lider verkligen me dig...såna där typer borde inte få vistas bland folk | |
|
Mina kondoleanser!! Jan Gilliou sade en gång: "Sverige, det enda landet där avundsjukan är starkare än kärleken" ....sorgligt men sant... : ( efter två par speglar och en takvinge blev jag "tvungen" att skaffa plats i ett asdyrt garage...3000:-/mån... sånt känns ju allt annat än kul, men sverige är sverige...tyvärr !!!! MVH Philip |
|
|
Koffe Nä inte ska man spöa på en sådan fin o genomtrevlig människa som vi pratar om här...verkligen inte ;) |
|
|
Fischer: Det är faan imej sorgligt att läsa.Man blir så jävla trött.Man får alldrig ha något ifred. Ställde min 750 på sta´n i 30 minuter, fick en fin repa på passagerar dörren.Min tjej fick blinkers glaset insparkat på sin nya 318 Touring.Hade haft bilen i en månad.Man kan undra om det handlar om avundssjuka eller om folk inte kan acceptera att vissa har fina bilar... Man kan ju hoppas att man tar dom på bar gärning. Risken är stor att man får tillbringa en del tid på ett statligt hotell... "BMW make the world faster" |
|
|
Ja å när jag parkerade på en gata här utanför och det stod 5 översnöade bilar, de flesta gamla volvos å så och men 525, den enda som var lappad var min bil..jävligt irriterande! -ridern- 525i 1990 24V |
|
|
Philip< 3000:- i månaden? Två frågor: Var hittar man ett så dyrt garage, ens om man letar? Hur har du råd? Kan ju tillägga att jag inte kommer svara för följderna om jag ser någon vandalisera en BMW, oavsett om den är min eller inte. MVH /Jonas |
|
|
TCG: På torstenssonsgatan i stockholm. De kan konsten att ta ut hutlösa priser på Östermalm, och jag har för övrigt inte råd, hyran är en löpande gåva från min far, som tröttnat på att prata med skandia en gång varannan månad ang. stulna backspeglar iom att bilen står i hans namn....men jag står i kö till tre andra garage som kostar 1/3 av mitt nuvarande. Men ett plus är att garaget är bevakat av väktare dygnet runt, så man VET att bilen står där hel och fin när man kommer på morgonen... hoppas att jag får en ny plats snart, inte kul att låta pappa betala, känns rätt fel när det bara är jag som kör bilen....men men..ha det bra, MVH Philip |
|
|
Har själv bilen på gatan, lite oroligt, men LF har en tillvalsförsäkring där du slipper självrisken vid skadegörelse (tex repad m nyckel osv) Känns lite tryggare numer och försäkringen är inte dyr, en hundring i månaden. Procura para to locura |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.