AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Import
58.537

Uups...Ännu en bil som passerat mätarställningarnas tidsmaskin..

Sida 4 av 6
la
27
laganland
BMW 318 -86
Länk

Ja nu begär de tom 209000:- för ovanstående bil i länken ovan (AUF739). Billigaste bil i Tyskl med liknande data kostar 23000euro. (ca 215000:- + transport hem o bes = ca 225000:-) Ingen vidare lönsam affärsverksamhet.. ???????
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Det brukar kunna sitta en insklistrad lapp med utrustningslistan, men det är inget som är "standard" mig vetligen utan de kan vara tomt också. Förmodligen beroende på hur handlaren gör när bilen är ny tror jag.

///MVH Hasso
Länk
To
138
Totte_a
330DA Touring E-46 02/2005
Okey! Ska ringa den där pajjasen i morrn å se vad han säger! Faktum är att jag gillar bilen och skulle kunna tänka mig behålla den men då vill jag ha tillbax lite pengar. Annars får han ta tillbaka bilen helt å hållet! Å alla pengar ska tillbaka.

Lite "rådgivning" kanske:
Länk
Länk

Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk)
To
138
Totte_a
Hehehe är inte omöjligt att de blir så!

Då var AUF739, som Linus bil sålde i måndags till en Samuel Gadnert i Nacka, oxå uppkollad. I annonsen på blocket påstod de att bilen gått 8000mil. Bara det att den hade varit inne på garantiåtgärd den 23 april 2007 med en mätarställning på 19000mil...Är det inte dags att få bort Linus bil från näringslivet snart???
To
138
Totte_a
Hur vet du att den varit på garantiåtgärd?

Länk
Totte_a: Uppgifterna finns hos närmaste bmw återförsäljare...Råder dig att kolla upp din oxå...Mvh
He
1.011
Heden
Audi RS6 -16
Synd för Samuel Gadnert, om jag inte är helt ute och cyklar så är han en gammal skolkamrat med mig från tiden ute i Nacka...

Den där Linus borde deporteras till flyktinglägret i Grekland som TV4 visat vilder på tidigare i veckan! Verkar som ett bra ställe för honom för att ransaka sig själv lite ;)

Mvh/ Niclas
Ah
613
Ahab
320d Xdrive 2011
Kan vi inte mailbomba skiten ur dem, möjligt att man inte får men man får inte heller luras!!!!
Vilka vidriga jävla typer, de är så fräcka att de inte ens försöker göra det snyggt.
Kolla presentationen på deras Blocket-sida! Haha :) Länk

"Vår specialité är långmilare som vi alltid har ett antal av i lager"

/MIcke

BmwCS nr05419
Länk
Och klickar man på "långmilare" på deras hemsida är listan där tom men dom har många misstänkta "föredetta" långmilare på sin vanliga lista !

To
138
Totte_a
Tjena grabbar å tjejjer... Frugan tackar för brevet hon fick!! Även om nu visste att bilen mil-manupulerad! Men gissa om Andreas på linus bil svarar?? Näe precis de gör han inte! Fortsätter å ringa imorrn!

Länk
Hej alla bmw ägare. Samuel här som köpte silver 330D(AUF739). Riktigt intressant läsning måste jag säga, tack för brevet autopower. Kan bara säga att jag är så sjukt förbannad. Totte, jag tror att du och jag ska ta en sväng till linus och kolla läget hos dom. Bilen funkar bra och det är riktigt tråkigt att behöva läsa det här men dom ska inte få fortsätta med det här.
To
138
Totte_a
Absolut..Får jag inte tag på honom imorrn på dan så åker jag hem till honom imorrn kväll!

Länk
Låter bra...Jag ska åka förbi bmw imorn och skaffa fram garanti åtagandena.. Sen blir det antingen MYCKET pengar tillbaka eller häva köpet. Tycker det är så synd att det inte går att göra en ärlig bilaffär idag, inte ens från en handlare..
To
138
Totte_a
Kan du inte ringa mig?

Länk
jo. skicka nr..
Totte_a & Samuel_82...slutade Linushistorien lyckligt??
Det är inte riktigt klart än. Men när det är det så ska den fulla historien komma. Jag och Totte pratar kontinueligt med varandra.

Fortsättning följer.............
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.