|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Länk | |
| Den går så sjukt snabbt... Något för Gustav att bita i nästa gång de ska ha en racedag :). | |
| wow!! veyronen gick som in i ....... klassskillnad | |
|
fyyyyyy =) // M.V.H. Daniel |
|
|
Ljudet i Veyron ger mig ståpäls varje gång. ---------------- Min bil: Länk ---------------- |
|
| M3:an stog still i jämförelse ... | |
| och det skiljer lite i häst krafter också, typ 581 | |
|
En Veyron är inte direkt gratis. :-) En M3:a kostar väl sådär 8-del av en Veyron. Maffig bil med maffig motor, den är väl nära nog dubbelt så stor som V8:an i BMW:n både cylindermässigt och storleksmässigt. |
|
|
Har för mig att på Top Gear sade dom att Veyron dricker 10L/mil med plattan i mattan. Inget för gemene man liksom. |
|
| sjukt snabb bil men det var ju väntat... undrar om det går att lätta en veyron ytterligare till en sisådär 1500kg.. då jävlar hehehe | |
| spider: Med tanke på vad den kostar i inköp är nog inte bränslekostnaderna sådär jätterelevant :). Har man råd med en veyron har man nog också råd att tanka den .. | |
| Nu vet vi var skåpet skall stå....=) | |
| Inte direkt chockerande resultat... | |
|
Såklart Highway är inte bränslekostnaden avgörande om man verkligen har råd att köpa Veyron. Min anmärkning var mer att vi vanliga dödliga som inte har råd med mer än M3 kan ju känna oss nöjda med att ha råd med bensinen även om vi inte badar i pengar ;) |
|
| Full fart soppatorsk efter 12 minuter i Veyron... | |
|
Och då pratar vi drygt 400km/h. Hittade nyligen en liten filmsnutt på nätet där TopGear toppfartstestar Veyron på VW's testbana. Tydligen helt odramatiskt i 407km/h. ___ //Ulf |
|
|
Är som att jämnföra ett JAS och Veyron. Hmm. Resultatet är knappast slående. 535i Turbo |
|
|
Hollizini: Nej, men kul att se :D Mvh, /Wille |
|
| Det såg ju alla att han i M3 an käkade glass och pillade med stereon hade han gasat fullt så skulle M3 an vunnit :-) | |
|
frågan är... vad sysslade m3 med i starten??? varva och spann som en galning. inte direkt det perfekta sättet att ta en start i en m3:a |
|
|
Föga imponerande körning av M3 föraren. Det som med god vilja skulle kallas för drifting kallar jag okontrollerat sladdande. Håller med FredrickG om hans(hennes?) startteknik har potential att förbättras. Men givetvis spelar det ingen som helst roll för slutresultatet, M3:an blir duktigt ifrånkörd! Fattar inte hur Bugattin får ner kraften i backen ser ut som en kraftig gummisnodd skjuter iväg bilen. Är den 4wd? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.