AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
1.503

BMW TRÄFF I SKÅNETRAKTERNA

Sida 2 av 2
Visa användare
498
Uhlmann
328iA Touring -96
behindertengerecht
Jag är på! Visst mobilia låter bäst tycker jag. Om nu vädret är bra vill säga...

who dares wins...
Visa användare
422
Palle
330i Coupé-07 E-92 Sparkling Graphite Metallic
Intresset börjar att svalna om att ha en BMW träff i skåne, så kom igen nu grabbar & tjejer, var skall vi träffas? och när? Skall vi ta det innan den 25 eller efter? Passar söndagen den 19 maj kl 1200, plats? Kom gärna med förslag.....

//Palle
Ri
825
Ricke
540ia -97
1602 -71
kom den 18 maj till emmaboda vet ja...då är det "En Dag På Strippen" det ska enligt vad jag hört dycka upp en hel del BMW alpinor och M-bilar då så då vore det väll skoj om fler hängde på??

Mvh Ricke
Visa användare
516
_Johan_
320d Touring '09
330ci '01
På Söndag så bjuder KAK/s in till bankörning på Ring Knutstorp, men det går precis lika bra att bara komma ner och titta...

Visa användare
516
_Johan_
320d Touring '09
330ci '01
Fick detta från KAK/S idag..

-----------------------------------------

Hej!
Nu närmar sig vår stora dag på Ring Knutstorp.
Mellan klockan 9.00 och 13.00 kör MGCC tävling där.

12.00 börjar inskrivning för vår körning. Körningen börjar 13.00. Vi kommer att ha inskrivningen under VIP rummet.

När Du betalt för Du köra in och ställa Dig i rätt kö (skyltar visar var). Vi kommer att ha 3 olika grupper att köra i.

1, grön grupp för de förare som har licens

2, röd grupp för de förare som löser prova bilsportlicens

3, gul grupp för de förare som vill prova på att köra på banan men ej har licens. Här kommer det vara förbjudet med omkörning och det ligger en följebil först.

Det kostar inget inträde, och de som vill kör får betala 250 kr om de är medlemmar i KAK och 300 kr för icke medlemmar. (medtag medlemskort)

Du kan läsa mer på vår hemsida Länk under Motorsport.

Vi skulle behöva några funktionärer till som vill hjälpa till. Om Du vill hjälpa till så skicka mig ett mail eller ring på telefon 0733-243741.

Välkommen!

Christina Carlsen
KAK/S Motorsport

PIST OFF
De e sant.Vi måste fixa något.Men det värkar inte var många intresserade.Vi fixar något men Helst nästa vecka.Spelar ingen roll var de blir.

JUST KICK IT
JAG ska till Ring Knutstorp på söndag iaf, så se nu till att pallra er dit så ses vi där. Jag ska försöka ta mig till Emmaboda åsse 18/5 men det är inte bestämt än.
djhenk
Jag är klart med på en gathering, bara nämn en tid och plats så dyker jag upp.
Men brukar inte polisen splittra folket nere vid "strippen" i oljehamnen?
Varför la vi ner den 25:e då Förenade Bil ska ha sin tillställning?
Visa användare
498
Uhlmann
328iA Touring -96
behindertengerecht
Det där med strippen och att bengt-blåvit kör där och blänger, spelar faktiskt ingen roll då det funkar precis lika bra senare på kvällen, närmare efter 12 för då har dom nämligen åkt hem och sover så gott. Jag var där i onsdags kl 01:00 ungefär och då fungerade det precis så som vi vill ha det...

who dares wins...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.