AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
1.505

BMW TRÄFF I SKÅNETRAKTERNA

Sida 1 av 2
PIST OFF
Blir de någon sådan??
Långt o köra upp till sthlm eller gbg.

JUST KICK IT
Visa användare
422
Palle
330i Coupé-07 E-92 Sparkling Graphite Metallic
PIST OFF:
Bra ide! jag är med....

Må gott!

Östra Skåne och jag kommer.

Länk

Mvh.
Micke Olsson
Am
569
Ambush
540i/6-94
Håller med föregående talare :)
325Ci
I´m in =) gärna i hbg trakten =)

Klart vi skall fika och ljuga lite vid tillfälle men varför INTE en bit ut från Hbg och Mö ??? lite krokiga vägar och så??
mp
66
mpcompact
E46 Compact 2001
18" Alutec ZERO
M3 Kjolar
hallå!....

räkna med mig och en jäkla massa andra, vi e från helsingborg och här fins det mycket polisfria områden (väla södra osv)....hade vatt as balt med en BMW träff och då hälst enbart bmw fanatiker men kanske även andra med, inte vet jag.......

kommer vart som helst i skåne, se nu bara till att nån tar detta på alvar och ordnar till allt, själv e jag inte "fest" fixaren nr 1.......

ha det,martin
gossen
kommer me!!!
PIST OFF
Verkar vara stort intresse i detta.Vi måste själva fixa något i skåne.För annars händer de aldrig något i skåne.Kom med förslag på var och när vi kan träffas.

JUST KICK IT
Ni som är intresserade av en Skåneträff!

Gå in på BMWCS SYD´s sida: www.bmwcs.com/syd och anmäl ert intresse i gästboken så kan vi se hur stort intresset är!

Alexander Fäldt
///Mmm...
Nästa träff i Skåne är hos Förenade Bil i Malmö (Centrum). De har Motorsportdag den 25/5 och BMW CS är inbjudna. Vi kommer att sälja regalia och medlemskap till rabatterade priser. De kommer också att stå en äkta BMW-Williams F1:a i deras försäljningshall!!! (Eventuellt så kommer det att finnas möjlighet för de som kan att provsitta bilen)

Har ni ideer eller vill vara med och arrangera träffar så kontakta mig på syd@bmwcs.com. Vi är öppna för alla förslag som kan tänkas vara intressanta.

Vi arrangera idag bankörning, bilorientering, studiebesök, gokartkörningar osv. Kolla vår hemsida för mer info om vad som händer närmst.

MvH

Johan Larsson
Sektionsordförande
BMW CS Syd (Skåne med omnejd)

mp
66
mpcompact
E46 Compact 2001
18" Alutec ZERO
M3 Kjolar
det som händer i malmö den 25/5 låter ju som en bra träff, men det e ju långt tills des plus att det alltid e poliser med mera i malmö sen om det ev blir nåt glidande på kvällen eller kanske till och med nåt race,ska nog dit den 25/5 men nåt innan dess hade inte suttit fel =0)

ta tag i det grabbs!!

ha det,martin

///Kör så det ryker, men inte från motorn =0)
mpcompact: Vill bara klargöra en sak. Vi varken stödjer eller arrangerar olagliga race.

Prova att delta på en banträff istället, ger mer kick än vad du någonsin kan få ut av att trampa full gas i 201 meter och rycka i spaken lite ;)

/ Johan
325Ci
BMW CS Syd medlemskap såldes på plats till rabatterade priser?? e inte medlem själv än men funderar starkt på de =)

325Ci
blir det nått innan träffen i malmö eller?

Vore det inte bra med ett separat träff forum?
Jag är med på en träff.

Fredrik M - Z3 2.8
Ca
225
Cato
en bmw 320i M-sport 2003
jag är oxå intresserad av en träff...
för ni som är race sugna så säger jag onsdagar i malmö oljehamn... brukar vara mkt folk 300 bilar är ett vanligt tal... dock mkt puckon:(
seriös träff sökes...
bmwcs syd hur blir man aktiv?(förutom medlemskap då:)
ha det!
Om man vill deltaga på våra aktiviteter så blir man medlem i BMW CS (www.bmwcs.com). När man fått sitt medlemsnummer så kan man anmäla sig på vår hemsida www.bmwcs.com/syd och på det viset få alla utskick via email.

st
758
stimpenbmw2
528i E39 -98
jag e också intresserad av ngn träff.
Där brukar ju vara mycket folk i malmö på onsdagarna.
Kan inte vi bmw ägare som brukar köra dit träffas innan ngnstans? Och sedan köra ner till strippen.
Vi testade ju innan de första onsdagarna då aktiviteten börjat komma igång. Men då var det jag och en annan som kom dit. Vi hade mcdonalds vid midhem som träffpunkt.
Men blir det träff ngnannastans så jag jag med där också.

PIST OFF
Vi kan träffas någonstans nu på Onsdag innan strippen.Kanske mobilias parkering.B&W:s parkering.Kom med förslag

JUST KICK IT
PIST OFF
Någon som e intresserad av träff på onsdag inann Strippen?????

JUST KICK IT
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.